HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Manga Macskák 4DX-ben

2013.11.02.

Címkék: justice league Avatar 4DX starving games

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr395612047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucuminator 2013.11.03. 01:05:48

Pont ma a Gavity előtt levetített 4DX reklám kapcsán, jött elő a téma haverommal. Jó volt látni, ugyanazokat az érveket hallani tőled amikor este hazaértem (,habár ha legközelebb így érvelek akkor, kapni fogok a fejemre, hogy: "Jaj a Szirmai is ezt mondta, én is láttam azt a videót"). :(

Egyébként jó lenne egy Hotline Miami bemutató, bár nem hiszem, hogy a nagy többség vevő lenne egy indie játékra.

Atkakukac1989 2013.11.03. 14:40:45

Nagyon egyetértek a 4DX-ről elmondottakkal. Az Avatart meg én régen is szerettem, de ez legyen az én gondom. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.11.03. 15:20:56

Így van a 4d egyáltalán nem új dolog, már évekkel ezelőtt volt a különböző vidámparkokban.

drg8 2013.11.04. 22:13:26

Bemutatóra ajánlani?!...
mondjuk a Beyond: Two Souls -ra kíváncsi lennék a ti tálalásotokban...
süti beállítások módosítása