HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



VÁMPÍROK BOSSZÚJA

2014.05.03.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr826114729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Álsakál · http://www.teamtuning.hu 2014.05.04. 20:38:32

Hát, Ember, frankón beszarattál! Azt hittem, hogy le fogod húzni a filmet és már előre felcukkoltam magam. Szóval bitang jól csináltad! És azért se a Facebook-on kommentelek, mert azt meg én utálom úgy, mint Te az Alkonyatot. Nem láttam még a filmet, de már iszonyúan rá vagyok gerjedve. Aki pedig nem tudja eldönteni, hogy való-e neki ez a film vagy sem, az szerintem nézze meg a Szellemkutyát. Ha azt tudod élvezni, akkor ezzel sem lesz gond. Gondolom...

Garga Pitics jr. 2014.10.22. 20:20:28

Jarmusch kis piros kordéja ez a film. Sajnos nem több.
süti beállítások módosítása