HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Sherlock Vs Kirk kapitány

2013.05.18.

Címkék: star trek great gatsby

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr425306275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cpt.Rick 2013.05.18. 21:29:30

SÖTÉT BABAKÉK
WILL
NEVER
EVER
DIE!!!!!!!!!

Rene96 2013.05.19. 01:21:51

A végén feltett kérdésedre én nem tudok válaszolni,képtelenség, ki van csukva.Körülbelül úgy működöm,hogy mindig abba a korba vágyom vissza amiről olvasok.Bár,ha jobban belegondolok Robert Graves Claudius sorozatát már régebben olvastam és legalább egy 3-4 éve kitart az az elképzelésem,hogy ha tényleg nagyon muszáj lenne választani és legalább minden szerettem élete azon múlna,hogy válaszolok-e vagy nem meg tüzes vassal és tarantulákkal kínoznának hónapokon át fogva tartva egy sötét,mocskos cellában,na akkor talán azt mondanám hogy az i.e.:10-től i.u.:54-ig terjedő időszakban mennék vissza az ókori Rómába (Claudius császárt megszemlélni )vagy legalább is a Római Birodalom egy gazdagabb tartományába.Vagy a XVII.század Franciaországába La Rochelle-be.Vagy a századforduló Budapestjére(egy jót beszélgetni Gárdonyi Gézával).Vagy a periklészi görögökhöz vagy 1889 Arles-be (Van Gogh-hoz),vagy,vagy,vagy......Nem kész akkor ott halnék meg a cellámban én erre nem tudok válaszolni.

Atkakukac1989 2013.05.19. 12:20:56

A film végével kapcsolatban nem értek egyet.

SPOILER
Ahogy a TDKR kritikában is említetted Gergő és teljesen helyesen felhoztad, hogy azért maradt életben Bruce mert Nolan szereti a rajongóit és szereti a szériát. Szerintem J.J. is eljutott oda, hogy bár köztudott, hogy nem ST rajongó, de azért van annyi öröme ebben a két moziban, hogy simán meglépje azt, hogy a végén nem öli meg Kirk-öt. Továbbá nagyon sokan köztük én is, baromira összezuhantam a halála pillanatában és az, hogy feltámasztották, egyfajta feloldás volt, így volt katarzis is a film végén.

Plusz szerintem volt tanulság azért a filmben. De nem feltétlenül annyira a nézőnek, mint a filmben lévő karaktereknek. Kirk megtanulta, hogy bizonyos döntéseket úgy kell meghoznia, hogy nem csak kicsinyes érdekei vezérlik, Spock pedig ráébredt arra, hogy saját szabályrendszerét néha jó ha felülírja, ha arra van szükség. De mindezzel együtt nem csorbul az addigi értékrendje.
SPOILER OFF

Hozzáteszem nem vagyok elvakult ST rajongó, de az új filmeket nagyon szeretem. Illetve természetesen a régi sorozatot/filmeket láttam nagyrészt. Ez azért gondoltam, hogy megjegyzem, nehogy valaki is úgy gondolja, rajongói énem védi a filmet.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.05.19. 18:36:14

Még annyit: Ezek után elkezdtem remélni hogy nézhető Star Wars filmeket fogunk látni. Ha ilyen modern és laza lesz, egy megfelelően jó sztorival kissé továbbgondolt karakterekkel...hátha.

Gulandro 2013.05.20. 14:06:32

Nekem nagyon más véleményem volt a filmről, de nem vagyunk egyformák. Hogyha az álláspontod a tanultak szerint levezetett, félig tudományos, akkor úgy legyen. Nem vagyok papíros fimesztéta.

A kérdésre válaszolva én a japán középkorba születtem volna. Ott nagyjából minden társadalmi csoport szerepében el tudtam volna élni.

Hogyha speciálisabb kell, akkor szívesen éltem volna életerős fiatalemberként a Doors korszakban ... némi hippy-s beütéssel. Más időszakok nem hoznak lázba.

Sajnos a mostani sem. :)

CyBeR.sK 2013.05.20. 19:45:11

Ha már sci-fi, én 2019-be mennék :D (Blade Runner)
Vissza a jövőbe

stewie1239 2013.05.21. 00:08:41

Ha 1 korszakot kell választanom akkor biztos hogy a 20-as évek Amerikáját választanám. Szóba jönne még a reneszánsz Olaszország és az 50-es 60-as évek Magyarországa.

Tóth József 2013.05.21. 11:25:35

Az '50-es években nem volt olyan, hogy beat korszak (Rock 'N' Roll volt, de az nem beat korszak). A beat csak a '60-as évek első felétől érvényes.

MissElena 2013.05.21. 13:40:13

A Thrift Shop feldolgozásodat imádtam. Napközben többször eszembe jutott és felröhögtem arra a gondolatra, hogy táncolod a charleston változatot :)

Mikk^ 2013.05.23. 09:36:23

Melyik korba vágyom? :D
Sajna az a kor még nem jött el. Valahova a jövőbe.

Viszont ha a múlt a cél, akkor Egyiptom a piramisok építésének ideje, vagy Hunyadi Mátyás a legközelebbi meg 1920-30 évek Amerikája :)

Dosi 2013.05.23. 14:41:50

Nekem a 15-16. század, Karibi térség, vagy 1920-as évek Anglia. Éljen a kalózkodás és a burzsoázia! :D De persze együtt a legjobb a kettő! :D

Darksaber 2013.05.31. 12:01:21

SPOILER!!!!!!!!!!

Bárkinek is nehézséget jelentett kitalálni attól a másodperctől fogva, hogy Kirk elmegy feláldozni magát, hogy Khan vérét fogják felhasználni a felélesztéséhez? Annyira fájdalmasan nyilvánvaló volt...
Amúgy ahhoz képest hogy űrutazós sci-fi, tulajdonképp nem mentek sehova... És ha jobban belegondolok, gyakorlatilag nem történt semmi. Olyan érzésem volt, hogy ezzel a filmmel előkészítettek még egyet, amelyben lesznek majd az igazán jelentős történések. Unalmas volt, mert kb. minden "fordulat" kiszámítható volt, arról nem is beszélve, hogy egy sci-fiben miért kell ennyit könnyezni?! Rosszabb, mint egy brazil Rosalinda...

SPOILER vége

Atlantiszt megnézném, ha létezett.

Gulandro, szerintem elhamarkodottan tetted ezt a kijelentést :-) Japánban most sem egy leányálom, se férfinak, se nőnek, képzeld a középkorban, amikor javában dúltak a hadakozások, és mint parasztot, szó nélkül lekaszaboltak, ha úgy tetszett.. persze Japán esetében mit értünk középkor alatt..

seekthedragon 2013.05.31. 17:27:23

A videóban lévő két 20 $ elérhető valahol neten pont ezekben a verziókban? Az újból csak lassabbat találok, régit pedig egyáltalán nem.
süti beállítások módosítása