HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Hugo kritika - Adam Sandler a legpocsékabb minden idén!

2012.03.04.

 

Címkék: hugo warrior arany málna avengers chronicle haywire

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr404287394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.03.04. 08:53:58

sajnos ma szinte minden filmmel ezt csinálják, hogy 4-5 trailer, promó poszter, kép jön ki előtte...

Prodge 2012.03.04. 10:56:59

Kivéve a Dark Knight Rises:D
Egyébként grat a videóhoz!
Mindig feljebb rakod a mércét:D

Atkakukac1989 2012.03.04. 12:13:18

Sajnos még nem láttam a Hugot, mert a Haywire elcsábított. De nagyon élveztem Carano pofonjait. Örülök, hogy inkább azt választottam, de a Hugo is be lesz pótolva egyszer. :D

A videó meg ismét nagyon jó! Kár, hogy Sandler ide jutott. Pedig amikor megnézem az Üres várost mindig eltöprengek, hogy mekkora színész is lehetne belőle, ha nem ilyen Nagyfiúk 2-n törné a fejét.

ddonie 2012.03.04. 14:53:21

a videódat ismét végig röhögtem, baromi szórakoztató amit csinálsz!
deeeeeeeeee, anyáztam is rendesen mert számomra a Hugo a 2011-es év egyik legjobbja volt, lehet hogy azért mert imádom a filmkészítés "hajnalát", vagy csak mert jó volt látni milyen NAGYSZERŰ (igen, igazad van, veregeti a saját vállát rendesen) a filmkészítés... ja és egy lány, akinek minden vágya elmenni a moziba, de a nevelőszülei nem engedik, hidd el hogy kalandnak tartja ha elmehet a moziba...

Adam Sandlert meg egyszerűen nem értem, neki voltak... kis túlzással jó filmjei, tényleg, de amikor látom, hogy Jack and Jill meg ilyesmik jönnek ki? Vajon mi tartja vissza az embert attól, hogy megnézze a filmográfiáját?

hege0124 (törölt) 2012.03.04. 17:06:50

Nem tudom, de én semmit nem hallottam erről a John Carter-ről. Valóban akkora nagy durranás?

PaperDramaQueen · http://reisuto.tumblr.com 2012.03.04. 17:14:15

Nem is tudom, mit akartam már nézni, mindenesetre a moziteremben ültem, szóval költséges és determinált terveim voltak, csócsáltam a popcornt, és amikor megláttam Jude Law-t a Hugo előzetesében, rögtön felkaptam a fejem. Amikor kiviláglott, hogy mivel ő a Halott Atya ezért valószínűleg nem fog sokat szerepelni, ha csak át nem csak a sztori zombiapokalipszisbe, némileg veszítettem az érdeklődésemből, de azért lement a trailer és azt hümmögtem magam elé "ez szép, ez veszettszép, de miről szól?"
És bárkinek mondtam, hogy én várom a Hugót, az úgy nézett ki, hogy "az melyik az a Hugo?" én meg "hát ott van a Mordred a Merlinből a pályaudvaron és...ennyi."
Tudom, csak moziban érné meg megnézni, de nekem már nem éri meg - a kritikád alapján szörnyű balsejtelmem beigazolódott. Nagyon gyorsan szerződőm mozigépésznek és egy ráérő éjszakán gerillavetítek magamnak.

The Cube 2012.03.04. 19:37:35

Most láttam a Hugo-t és teljesen egyet kell értenem a videóban elhangzott véleménnyel. Igazából számomra még tragikusabb az egész, mert a film elején elindul néhány szál, ami miután kiderül h régi filmek állnak a nagy rejtély mögött gyakorlatilag le van sz*rva. A gyerekek barátsága van és kész, Hugo "gyakornoksága" is érdektelen végül, ahogy gyakorlatilag minden egyéb. A könyvtáras jelenet után vhogy minden konfliktus megoldódik kb. egy csettintésre. A srácról meg am ki hiszi el h csöves? Egyáltalán nem úgy nézett ki sztem. Jó h van egy lakása az állomáson, de ha már annyira szörnyű a sorsa éppen lehetett volna kicsit koszosabb, mutathatták volna h éhezik...stb. Annyit láttunk h néha lopott ételt és kész. Nekem ez sem jött át, egyáltalán nem.

Zamo 2012.03.04. 20:33:50

igen, kezdesz kifogyni a pólókból... xD
így nagyon a hugóhoz nemtok mit szólni, lehet inkább kihagyom... XD
ami az avengerst illeti, már énis unom a trailert, lassan a trailerekből össze lehet rakni az egész filmet XD
de hát nagyon akarják hogy durranjon a film,talán már a Hihetetlen Hulk óta erre az évre vártak...
a vidid még mindig jó, felvidítanak :D

és szegény Sandler egyszer azt mondta "én csak a jó csajok miatt vagyok színész"
nos lehet, hogy ezt viccnek szánta, igazából a filmjeiből ítélve szerintem komolyan gondolta...

Dosi 2012.03.06. 21:53:47

Komolyan, HÁLA AZ ÉGNEK, HOGY VALAKI ÉSZREVETTE MÁR HOGY ADAM SANDLER EGY SZAR XYZ KATEGÓRIÁS, FILMGYÁRTÁS LEGALJA SZÍNÉSZ. Örülök hogy megéltem ezt a napot. A Hugo szerintem is inkább egy gyerekfilm, minthogy felnőtteknek szóló ki egyestés. Bááár... lehet hogy a bennem rejlő gyerek miatt tetszett, de szüleimmel néztem meg egy szombat estén és csak azért nem aludtak el, mert csak félig töltöttem le a torrentel és hamar vége lett. Mindezek ellenére szerintem aranyos volt, de hogy Oscar-díj!? Basszus hol élnek ezek? Most komolyan! Ha ilyen filmek kapnak majd oscart, akkor én is beküldöm a szomszédomról készült videót ahogy éppen füvet nyír. Kissé csalódott vagyok, de vigasztal az a sok jó film, amelyek még csak most jönnek ezek után. (persze már láttam szinte mindet, éljenek a torrent oldalak) Az erő krónikája egy gagyi kis filmnek indul, de mindenkinek csak ajánlani tudom a mély és mögöttes tartalma miatt. Nekem nagyon tetszett, hogy végre nem a szuperhős=szexi pasi=fantasztikus hatalom=szendvedés=happy end sémát húzták rá. Tényleg nézzétek meg! Ja és Gergő, csak hajrá, mert tényleg jó sok mindent kell majd kritizálnod. :)

Tiadlan 2012.03.07. 00:23:31

Most néztem meg a Chronicles-t a moziban. Nagyon tetszett, csak egy dolgot nem bírtam el mosolygás nélkül. Komolyan azért ment Adrew-hoz kocsival az unokatesója a végjátékban, hogy legyen mellette valaki aki tartja közben a kamerát? :)

A film előtt láttam a feláldozhatók 2 trailerét. Hosszabb volt a szereplőgárda felsorolása, mint a nézhető előzetes :P Félek megint az lesz a vége, hogy igazából egyik karakterre sem lesz idő a filmben, és csak agyatlan lövöldözés lesz belőle ami pont azt öli meg, amit szerettünk a 80-as 90-es évek akcófilm sztárjaiban. A feelinget!

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2012.03.23. 11:31:33

csak azértt néztem meg most ezt a részt, mert eddig féltem, hogy pozitíc kritikát kap a Hugo. Szerencsére csalódnom kellett : ) 40 perc után jót aludtam rajta, hogy hihetetlen és nem szól érv a folytatás mellett.

Usamimi 2013.05.20. 16:19:18

Mi azért néztük meg a Hugot, mert ugye kapott 5 Oscart. Jó jó, kaptak 5 aranyembert, de hogy én ezt a filmet harmadik percétől végiguntam, az hétszentség! >o<'
süti beállítások módosítása