HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Magyar Videóblogger Megunni Irritáló Filmcímadást

2014.01.11.

Címkék: 12 év rabszolgaság

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr585753229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hegyi Zsolt · http://zen-taxi.blog.hu 2014.01.11. 23:58:48

Amerikai história X. És ha van kedved, én meghallgatnám, mit gondolsz erről a filmről.

Darksaber 2014.01.12. 09:18:00

Még nem néztem végig, de ez megragadta a figyelmem: "finn alávalóság"?!?!?!?! (Tudom, részletkérdés, de.) Lehet, hogy csak én vagyok tájékozatlan, de 1. ezt még sosem hallottam, 2. nem inkább finn becsületesség pl? Nem is értem, és ritkán háborítasz fel, de ezzel sikerült.

Logicka 2014.01.12. 11:50:38

@Darksaber: Ez egy régi visszatérő vicc a műsorban, hogy indokolatlanul utálom a Finneket. Namár. :D

Darksaber 2014.01.12. 12:10:02

Ah, oké :-) Elnézést, túlreagáltam, azt hittem, komolyan beszélsz (a finneket meg nagyon szeretem, pedig közöm nincs hozzájuk, de előtört belőlem az anyatigris), és eddig nem tűnt fel, amit most fentebb írtál. Bocsánat :-)

Atkakukac1989 2014.01.12. 18:24:19

Az őrület határán, A szakasz, mert megmutatta, hogy bármennyire is szükségesnek érzik egyesek a háború intézményét, attól még nagyon értelmetlen és felesleges.

JFK - A nyitott dosszié: mert hiába a mi generációnk már úgy nőtt fel, hogy tisztában volt a ténnyel, hogy Kennedy merénylet áldozata lett, a film számos nyugtalanító kérdést vetett fel. Meg úgy egyébként is, sokáig abban a hitben éltem, hogy ááá dehogy, az USA elnökét nem lehet csak úgy megölni. Pedig, dehogynem.
süti beállítások módosítása