HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



SMAUG-RIADÓ!!!

2013.12.17.

Címkék: jótékonyság

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr475697070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lisztes · http://www.facebook.com/LisztesMegmondjaATutit 2013.12.17. 21:10:29

Én pont a hordós résznél éreztem a kreativitás hiányát. Az ilyen ugra-bugra bármi megtörténhet jeleneteket már az animációs filmekben is nehezen viselem el, nem egy olyan szériában, ami azért - még ha mese alapján is készült - elég komoly.

GregGajdos (törölt) 2013.12.18. 14:17:46

A Twilightos hasonlat nem lett erős kicsit? :) Cumberbatch magát is lófejűnek tartja, lövése sincs róla, hogy miért lett nők kedvence. A hangja biztosan megfogja a népeket, na meg angol. Szerintem valamiért egy angolra jobban buknak, mint egy amcsira. Talán az akcentus, talán az angol elegancia.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.12.18. 21:53:25

pont a harc volt durván ugyanolyan, mint a LoTR-ben.

Annyira idegesítő, hogy királytörp pont úgy néz ki, mint Aragorn, de ugyan úgy is harcol. :S

A hordós rész nekem is tetszett.

legolas brutálisan behízott a Gyűrűk óta. :D Legalább 10 kiló van pluszban csak a fején.

még több sárkányt? Itt se csinált semmit. Vazze az ismert világ legfélelmetesebb gyilkosa és az a módszere, hogy lukat beszél az ellenfél hasába?! Vattafakk?!?!?!

Az első része unalmas volt, ez egy kicsit jobb.

Egy ötlet. a cipős dobozt ne egy héttel karácsony előtt reklámozd jövőre.

Mi már 2 hónapja gyűjtjük a város iskoláiban. ;)

Archon80 2013.12.24. 09:23:49

Sziasztok

Egy hozzászólás, illetve kérdés.

Számomra a filmben nagyon zavaró volt, hogy hemzsegett a logikai hibáktól, még mese szinten is teljesen ellentmondásokba keveredett önmagával.

Az egyik fő állandóan visszatérő elem a karakterek teleportálása egyik helyről a másikra.
2 vágás alatt kerülnek több száz mérfölddel odébb.
Azog Beorn házától Dol Guldurba.
Vagy Gandalf az északi felföldi síroktól szintén Dol Guldurba.

Az őr fogalma ugyanúgy ismeretlen a tündéknél, mint a Tóvárosban, törpök, orkok jönnek-mennek, és senkinek nem tűnik fel. Ez csak engem zavar?
Főleg miközben már egy csata megy a házak között, senki nem sikoltozik, menekül, vagy valami?

Szintén érthetetlen, hogy sok beszélgetésben volt, hogy a törpök közül csak ketten voltak Ereborban, de amikor a gépeket kellett kezelni, mindenki mindent tudott, mintha ott dolgoztak volna mindig is, bár a király unokája nem tudta, hol van a titkos ajtó (értem ettől titkos) de ennyire??

Vagy a nagy terv a sárkány megölésére, aranyba öntjük, és ??? Megfullad, megsül ?
Kb annyira volt értelme, mint egy szirént vízbe fojtani...

Nekem tele volt a film ilyen felesleges szálkákkal, amit könnyen lehetett volna orvosolni.
Gergővel egyetértve a romantikus szál helyett inkább Smaug múltjából adtak volna jeleneteket.

Tisztelettel : A...

Darksaber 2014.03.01. 04:10:03

Csak most volt lehetőségem megnézni a filmet, de nekem nagyon tetszett! (Elsőre legalábbis, ha még párszor látnám, biztos árnyaltabb lenne a kép.)

Amúgy Gergő, ne sértődj meg, de szerintem nagyon hasonlít a fejed szerkezete a Cumberbatchére, ezért nagyon vicces nekem, hogy pont te értetlenkedsz, miért szeretik a nők :-D (De ez nem minősítés, csak megfigyelés.)

Amúgy a sárkány ki tudja hány évtizeden át kincsek között szunyált, szerintem belefér, hogy a pikkelyei közé beragadt pár tallér, Edward meg egyszerűen egy nyomoronc korcs, tényleg nem érdemes őket egy napon említeni.

Amúgy bár messze nem vagyok egy elvakult Tolkien fan, igazad van abban, hogy ez a széria olyan, mint alkoholistának a teli boros hordó. Én imádom a látványvilágát, a hangulatát, és mivel az elvárásom annyi, hogy ezt hozza, ezért én remekül szórakozom ezeken a filmeken, és akár 4-et 5-öt is el tudnék belőle viselni, mert ilyen szép és jó fantasyt szerintem még senki sem csinált. Bevallom, nem olvastam a könyvet, és amíg meg nem néztem a harmadik részt is, már nem is akarom, de én végig "izgultam" a filmen, vagy legalábbis fantasztikusan jól éreztem magam a nézése közben.

És az is nagyon tetszett, hogy ezek az elfek milyen kis frusztráltan agresszívak, de azt már nem értettem, hogy miért olyan könnyű orkokat ölni? Lehet, hogy nem figyeltem meg jól a jelenetet, de amikor Tóvárosban támadtak rá a törpökre... ott volt két kislány, és rájuk se bagóztak! Meghajigálták az orkokat pár konyhaeszközzel, meg bemásztak az asztal alá, és ez elég? Értem, fontos a besorolás, de már szinte sajnáltam az orkokat, hogy milyen figyelmesek, hogy csak a törpöket igyekeznek bántani, de a gyerekekhez nem nyúlnak, szinte atyaian figyelnek, nehogy bajuk essen, erre meg hogy lekaszabolják őket. És milyen harcosok már, hogy egy darab elf levág belőlük 10-et egymaga? Engem elsőre ez zavart a legjobban. Szerintem kéne egy "Orcs in leather pants", vagy valami új sorozat, ami helyrerázza az ork becsületet.

Darksaber 2014.03.01. 04:13:25

SPOILER (van még valaki, aki nem látta?)

Szerintem az is fantasztikus volt, hogy Bilbo értette a pókokat, végre valami új skill a gyűrűnek, és hogy Sauron nem egy nagy szem, hanem a tűz közepén ő maga. Nekem ezek az újraértelmezések (? már nem emlékszem ilyen részletesen a Gyűrűk Urára - a könyvre) nagyon bejöttek.

Darksaber 2014.03.01. 04:33:43

Elnézést, de akkora lázba jöttem attól, hogy végre megnézhettem ezt a filmet, hogy nem bírom ki, hogy ne írjam meg:

(megint spoiler)

Azon is nagyon meglepődtem, hogy Gandalf végül nem ment a törpök után, és ez is nagyon-nagy pozitívum, mivel végre az elvek győztek ott és akkor, ahol és amikor értelme volt (lehet, ha ismerném a könyvet...)

Darksaber 2014.03.01. 04:36:39

És Gandalf végre mutatott pár tisztességes varázslatot!
Na jó, befejeztem. :-)
süti beállítások módosítása