HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Antigravitációs Scarlett Johansson

2013.10.07.

Címkék: godzilla gravity wonder woman don jon

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr815556119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xhege 2013.10.08. 15:10:55

Don Jon kipipálva. Hááát nem hasaltam meg tőle. Remélem a Gravitáció nagyobb dobás lesz. Hétvégén majd kiderül :)

Llew 2013.10.08. 22:49:11

A Gravitáció pazar volt.

Wonder Woman legjobb mozgóképes megjelenése eddig szerintem az azonos című 2009-es egész estés DC animációs film. Eredet történet görög mitológiával, jó akció, kellő humor.
Amíg ezeknek a DC filmeknek a színvonalát nem tudják überelni, vagy legalább hozni, addig nem kéne erőltetni az élőszereplősöket.
A Zöld lámpás film is elbújhat az animációs verzió mögött.

xhege 2013.10.14. 14:08:35

Lehet, hogy velem van a baj, de Gravitáció sem vágott földhöz. Az igazat megvallva időnként unatkoztam közben. Szépek a képek, meg minden, de nem kötött le.

anevnemfontos 2013.10.28. 01:39:28

A Gravity története az utóbbi idők legjobb sci-fi ötlete szerintem.
Azonban ennek a filmnek sokkal jobbat tett volna, ha két ismeretlenebb színész játszik benne. Túlságosan elvonják a figyelmet a történetről és főleg a hangulatról. Mindezt annak ellenére mondom, hogy Sandra Bullock tényleg jól játszik, de nekem mégis kicsit hiteltelen az űrhajós tudós, sőt az anya szerepében is. Lehet, h erre az érzésre ráerősít, h a hétvégén véletlenül belebotlottam a Beépített szépség 2 c. filmbe, és legalább 5 percet láttam is belőle. De pont erről van szó, ezért nem neki kéne játszania. George Clooney-t a Solaris óta szívesen látom sci-fi-ben, de ide jobban illet volna egy kis lengyel vagy orosz akcentussal beszélő esetlegesen külföldi színész. Ha már az ISS nemzetközi legénységéről van szó, és amúgy is Kowalsky a neve a karakternek. És pont azért, mert űrhajósok folyamatosan vannak az űrben, még híreket is lehet néha hallani róluk, főleg, ha az ember valamennyire követi ezeket a eseményeket, mégis ezeknek a tudósoknak az arca, személye általában kevésbé ismert, nekem ezért is lett volna még hitelesebb, ha ismeretlen színészek szerepelnek a filmben.
Lehet, hogy nincs sok szöveg a Gravitációban, de szerintem ebben az esetben a még kevesebb, néha több elv kellett volna, hogy működjön. Sandra Bullock "narrációjának"/monológjainak nagy része teljesen felesleges. A narráció alkalmazásáról általában azt gondolom, hogy egy gyenge filmes eszköz, amivel a jól megírt történet hiányát és a rossz színészi játékot szokták ellensúlyozni, helyettesíteni. Itt azonban a jó történet és a szép színészi játék is adott volt, tehát a szöveg sokszor felesleges szájbarágásnak tűnik, ami inkább kizökkent a hihetetlen atmoszférából, amit nagyrészt a képi világ teremt. Azok a részek a legjobbak, amikor magában dünnyög vagy a kutya-ugatás, valamint a rádiós párbeszédek-jelentések, de ennél sokkal többre nem is lett volna szükség.

És végül még annyit, hogy a 3D-ről pontosan ugyanazt gondoltam, mint Te. Lehet, hogy a Gravity megnyert engem ennek a műfajnak.
süti beállítások módosítása