HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Túl hosszú ez a nyári szünet...

2013.07.29.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr625432638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aldyr 2013.07.30. 01:36:07

Az új SW-szereposztás - bár még nem ismerem - gyanítom, nem fog tetszeni. Viszont hallottam, hogy John Williams írja majd a zenéjét. Az azért jó dolog :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.30. 14:13:07

hát eddig sajnos főleg gyenge filmek voltak a nyáron, szóval nem maradtál/tunk le semmiről. sajnos. :S

drg8 2013.08.08. 09:55:19

A nyári felhozatalból én két filmet láttam (már amennyiben emlékezetem nem csal) az eggyik a Szemfényvesztők volt a másik pedig az új x-men ala farkas. Nekem mind a kettő nagyon tetszett, a farkas hozza a megszokott "X" szinvonalat, a Szemfényvesztők pedig teljesen elvarázsoltak, jó lenne még ilyen (szerintem)kreatív és pörgős film. A mágusokról szóló kritikára kíváncsi lennék, hogy te hogy látod őket.

FireStorm 2013.08.14. 23:56:27

Hát nekem egy nagyon nagy szerelmem lett most a "Tűzgyűrű" de a farkas...hát az utolsó 2 percen dőltem előre a székből a moziba. Most viszont azon filózok nagyon keményen hogy mit is nézzek meg a moziba mert azért a pénz beszél sajnos még mindig :P

fictions 2013.08.28. 13:44:09

Én egy filmet néztem meg a nyáriak közül és ez nem volt más mint Percy Jackson és a szörnyek tengere :3

FireStorm 2013.08.28. 16:07:31

@fictions: és jó? :D én is meg akarom nézni de manapság minden filmet elrontanak valahogy :S

arkady 2013.08.28. 18:26:14

Az biztos, hiányoztak a kritikáid a nyáron :)
Ami tetszett, az a Szemfényvesztők és a Magányos lovas, ami kevésbé az a Farkas, bár abban is voltak jó mozzanatok, de összességében láttam már jobb fantasyt. Ja és a Gru 2, azt nagyon eltalálták.

fictions 2013.08.28. 22:40:12

@FireStorm: hát nekem tetszett. A tortenet jora sikeredett. En csak ajanlani tudom :D
süti beállítások módosítása