HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Stephenie Meyer Visszavág!

2013.03.30.

Címkék: burok Almodóvar Szeretők utazók Óriásölő

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr135184706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.03.30. 20:50:30

Nem szándékoztam sem megnézni és sem megvenni a könyvet, és ez az érzés csak erősebb lett bennem..köszi Gergő.

Nordako 2013.03.30. 21:06:19

csak engem emlékeztet ez az alap történet a szcientológiára? :D

Cucuminator 2013.03.30. 21:54:21

Ha két "kísérletezgetős" epizód az ára egy ilyen résznek akkor üsse kavics, mert most a múltkori kétségeimet teljesen szétoszlattad. Ez a rész BOMBASZTIKUS volt!

drg8 2013.03.31. 08:39:53

Háhááá én végignéztem!
A kritika elején megijedtem hogy egy középszerűen jó filmmé fogod dicsérni, és feje tetejére áll a világ, de a végére megnyugodtam hogy ez a film is hordozza az írónő (számomra legfeltűnőbb) két stílusjegyét: az unalmas történetvezetést és a logikai baklövéseket (tudom hogy enyhe kifejezés, de nem jutott eszembe jobb).

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.03.31. 08:52:26

A következő regényciklus lehetne egy olyan hogy gonosz idegenek megtámadják a földet, és ki akarják irtani az embereket (beléjük mennek oszt zombivá válnak), de a jó vámpírok meg akarják menteni az emberiséget mivel elpusztulna velük együtt a "kaja" is. Már csak egy szerelmi történetet kell belesuvvasztani, mondjuk egy vámpír-vérfarkas-zombidegen-görögsaláta-ember vonalon.

Atkakukac1989 2013.03.31. 12:58:20

Meyer azért valamit nagyon jól csinál. Gondolom ő is majd az az író lesz, ha így folytatja, hogy halála után még egy vécépapírra írt mondatából is filmet fognak rittyenteni.

Pozse 2013.03.31. 21:02:15

A háttérben az egy elektromos gördeszka kapcsolóval?

drg8 2013.04.01. 08:05:35

Az este folyamán egyre az járt a fejembe hogy nekem nagyon ismerős ez az élienek költöznek az emberek tarkójába, és onnantól két lélek egy testben és megváltozik a szemük, aztán rájöttem hogy a rengeteg rajongót szerzett, már-már kultikussá váló Csillagkapu film és sorozat goauldjai is hasonló tulajdonságokkal operáltak. Ezt tekintve, meg hogy az írónő személyes elmondása szerint a twilight vámpírjait Az interjú a vámpírral vámpírjai ihlették, vajon még melyik fantazi, sci-fi lényeinek kifordított másával találkozhatunk még a könyveiben?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.02. 15:01:28

a végén az az SW-s mondat epic. :D:D

Leita 2013.04.02. 15:29:28

tartalmas, humoros, pörgős...remek :)

Zolte 2013.04.05. 11:32:46

@drg8: Érdekes felvetés. Ezek szerint Stephanie Meyer az angolszász kultúra Geszti Péterje? Oké, író és nem zenész, de nekem egyből ez ugrott be.

DinnyeTM 2013.04.09. 18:15:50

Igazából nem tudom mibajotok, a legrosszabb még nem jött el: Gloria Tesch - Maradonia Saga. Hozzá képest Steff oscart érdemelne.

Mandarin94 2013.05.13. 17:55:07

A filmet nem láttam és a könyvet is eladtam, ami velem nagyon ritkán esik meg.
De ha a film is olyan vontatott mint a könyv, akkor mindenkinek ajánlom, ha nem bír elaludni rakja be, és garantált, hogy 10 perc múlva bealszik
süti beállítások módosítása