HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Így NEM jártam anyátokkal SOHA!

2013.03.22.

Címkék: így jártam anyátokkal

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr815162231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zombie66 2013.03.22. 15:47:00

mondjuk egy Walking dead-nek jobban örültem volna de nem volt rossz.60000-walking dead

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.22. 16:04:50

első 3 évad volt jó, azóta...

A legdurvább rész az volt, mikor Robin mesél a gyerekeinek...

Jah és barney nem vette el a sztrippert, csak eljegyezte!

Tetszik a kép a faladon! Nekem egy Kutyaszorítóban kép van fenn.

Llew 2013.03.22. 18:45:14

Ha már az a kedvenc, akkor miért nem inkább a Scrubsról csináltál kritikát?

Alex Mahone 2013.03.22. 21:04:26

Nem tudom, kéne-e még sorozatról beszélned... Értem én, hogy a közösség akarta szent meg minden, de nem lehetne az, ami eddig is? Mármint humoros, mégis intelligens és releváns FILMkritika, ne pedig elemezhetetlen (mert mit lehet elemezni egy sitcomon?) sorozat kritikája, meg negyed órás erdőben bóklászás?
Nó offenz hír, csak a változás megijeszt.

ladybug89 2013.03.23. 07:02:28

Ez most nagyon jól sikerült! :)

progvog 2013.03.23. 13:57:28

ja hogy ezt megszavazták valahol? mert tényleg az egyetlen baj a videóval, hogy egy túlhype-olt, 3-4 jó évadot felmutató sitcomról szól

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.03.25. 19:30:50

Scrubs... az utolsó két évadját leszámítva zseniális volt :) Az a rész ahol egy nő elveszti az eszméletét aztán mindenkit úgy hall, hogy azok énekelve beszélnek... nálam überel minden eddig látott sitcom-ot. És igen, a scrubs-ban hihetetlen jól egyensúlyban volt a dráma és a totális idiotizmus.

graftor 2013.03.26. 12:13:19

Először is szeretném leszögezni, hogy az eddigi kritikák túlnyomó része tetszett és egyet is értettem valamennyivel. Ebben az esetben viszont több problémám is van. Az első és talán legnagyobb, hogy egy olyan sorozatról véleményt mondani, aminek még NINCS VÉGE szerintem hülyeség. Tudom, hogy ezt elvileg "mi" szavaztuk meg, de akkor is... Persze lehet következtetni arra, hogy mi lesz a vége, meg mennyire lesz meglepő, hogyan építették fel eddig, stb. de ettől még tartogathat nem várt fordulatokat a hátralévő 1,5 (na jó, 1,1) évad. És ha már itt tartunk, elég sok nőt megismerhettünk Ted női közül, persze egyiket-másikat már el lehetett vetni, mint potenciális anyajelöltet, de ki tudja, engem lepett már meg a sorozat, lehet a végével is így lesz és valaki olyat kapunk lezárásként, akire nem számítanánk, de végig jelen volt.
A drámai részt tekintve vannak hiányosságok valóban, de ez egy vígjáték, szóval szerintem pont annyit kapunk a drámából, amennyi még nem sok. Lehet 1-1 drámai jelenet hamar véget ér, de az üzenetük így is átjön, és a néző elgondolkozik rajtuk.
Azzal teljesen egyetértek, hogy a sorozat színvonala elég zuhanó pályán van, mégis ez nem látszik a nézőszámon, és ez annak köszönhető, hogy - ahogy Gergő mondta: kijelöltek egy véget. Én már rég nem nézném, ha nem tudnám, hogy most már pár részen belül kiderül, hogy ki az az istenverte anya. Szóval ha mást nem is, de a jó nézőszámot sikerült fenntartania a sorozatnak ezzel a nagy ötlettel.
És így a végére én is ajánlanék egy filmet, amiről szívesen hallanék kritikát, és ez nem más, mint a legendás, 1,8-as IMDB pontszámot elért Titanic II.

admin.laszlo 2013.03.27. 08:14:18

Végre!!!
Nagyon örülök, hogy láttam egy sorozat elemzését! Én személy szerint szeretem az Így jártam anyátokkalt, de igazat adok Gergő kritikájának. Persze egy Maffiózókat szívesebben néztem volna meg, ami szerintem komolyabb feladat lenne, mivel nagyon sok minden van a sorozat mögött (a szar befejezésen kívül). De mivel némelyik sorozat már a sikeresebb filmeket is maga mögé utasítja (Spartacus, Trónok harca, egyéb főleg HBO-s sorozat, stb.), ezért örülnék, hogy ha egyre többet elemezne Gergő.

nabu 2013.03.29. 16:28:22

Nekem a Scrubs volt a kedvenc sitcomom. Pont azt szerettem a Scrubsban, hogy maga a világ ahol játszódik és a karakterek is meglepően realista, de emellett mégis ki tudott szakadni ebből és behozni a teljes idiotizmust, egyszerre volt nagyon jó dráma és sitcom sorozat.

pszichonauta 2013.03.30. 17:47:13

Egyetértek a kritikával. Elkezdtem nézni a sorozatot, de egy idő után nekem túl gyerekesnek tűnt. Ugyanezt éreztem a The Big Bang Theory-val kapcsolatban, csak ott a humor már az elején sem tetszett.
Furcsa is, hogy nem a TBBT-t szavazták meg, mert mostanában már a csapból is az folyik.

zzoom 2013.04.04. 14:21:45

Olvastam valahol, hogy a 9. évadban más lesz a mesélő, valószínűleg anyuci - ezzel őt is közelebb hozzák.
süti beállítások módosítása