HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Bruce Willis Vs Budapest

2013.02.16.

Címkék: die hard Beautiful creatures

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr355084101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yordon 2013.02.16. 21:51:33

Jó lett a kritika! Mondjuk nem állítom, hogy ez volt életem legjobb filmje, sem azt, hogy mérhető a sorozat első részéhez ez az epizód, de szerintem azért meg lehetett nézni. A párbeszédek néha tényleg agyzsibbasztóan gyengék voltak, de volt azért pár jól eltalált poén. Az meg hihetetlen, hogy mennyire nem lehet a főgonoszt Hans vagy akár Simon Gruberhez hasonlítani.

Raacz 2013.02.16. 23:12:10

Valentin napon elmentem megnézni, és nekem csalódás. Az autós üldözés az tényleg nagyon ott volt, és az hogy se nem Moszkva se nem Budapest nem jön át nem lényeg a készítőknek, mert az amerikai átlagközönség úgyse tudja hogy, hogyan néz ki. Az ötlet jó volt, a csavar is nagyon jó ötlet volt, de jobban ki kellett volna bontakozódnia utána az eseményeknek szerintem. A filmnek a vége az egy gyötrelem volt. Olyan érzés mintha 10 perc alatt összecsapták volna. Az hogy a urán úgy robban fel mint egy átlagos robbanás hát ez van. Amikor a kézigránátos robbanás volt még egész jó is volt, de a többi. A gonosz kiiktatása..ledobják a tetőről és a bosszú amiért meghalt az apja, nekimegy helikopterrel a háznak. Ezt én nem értettem, de nem vagyok rendező. Szummázva, jó az ötlet csak a újra kéne venni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.18. 11:04:12

ez a die hard nem az én pici pónim. :D:D

Leita 2013.02.18. 13:19:07

Ez a kritika eszményi kilenc perc volt :)

CRR 2013.02.18. 13:32:55

Szerintem rohadt jó film volt, és nekem az egymás szapulása is bejött. Ha meg úgy mész el filmet nézni, hogy keresed a hibákat akkor sok élményben nem lesz részed. Egy ideig én is így voltam vele, de mára inkább a kikapcsolódás végett mozizom. A filmre én 8/10-et adnék.

sleepy1951 2013.02.23. 18:45:44

mi a velemenyed errol a "film"-rol? en csinaltam nehany eve. Nem vagyok filmkeszito es nem is ertek hhozza. Lenyegeben koltsegvetese sem volt a filmnek es mindent ketten a kissraccal csinaltunk (o volt a foszereplo en meg az osszes mellekszereplo, es en is szerkesztettem). Sajnos vagy szerencsere valamiert nem tettem ki az egeszet netre csak nehany reszletet. Es nagyvaloszinuseggel hulyesegnek tartod (mondjuk az is) de poen lenne hogy ha bekerulne a musorba, meg ha le is fikazol minket:)
Itt a link:
vimeo.com/11997904
süti beállítások módosítása