HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



30.000 harcos klubja

2013.01.10.

Címkék: fight club

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr35011000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2013.01.10. 22:15:42

Kiváló videó, főleg abban, hogy eddig a férfivá válás oldalát csak részben csillantotta meg szememben a film, azonban te felpattintottad most a szemem Gergő. Így már nem csak a társadalomkritikai oldalt vizsgálom, ha nem így is tekintek a szappanfőző jövő felé.

Oh Yeah!

PaperDramaQueen · http://reisuto.tumblr.com 2013.01.11. 11:20:50

Ha igazak a hírek, akkor a Harcosok Klubjának "női verziójából", a szintén Palahniuk mester által jegyzett Láthatatlan szörnyekből is készül a film [hajrá Hollywood!]

Dosi 2013.01.11. 19:08:50

Ez az egyik kedvenc filmem, és az egyik kedvenc íróm, meg a kedvenc kritikusom! :D Annyiszor láttam már, és nem tudom megunni, viszont Marla-ra még sosem tekintettem úgy, mint ahogyan azt te most vázoltad. Tényleg, sejtettem vele kapcsolatban valamit, de te megadtad a végleges választ! :)
PaperDramaQueen, ez igaz? Jó lenne még sok Palahniuk történetet viszont látni a vásznon. Hihetetlen jó stílusban ír, és eszméletlen jó gondolatai vannak. Ezért nem is nehéz (JÓ)filmet készíteni a műveiből. :)
Még egyszer köszi Gergő, én nem tudtam miben mesterkedsz, de nagyon örülök hogy a Harcosok Klubját választottad/szavaztuk meg. ^^,

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.01.12. 09:08:58

jó kis vid volt, most kivételesen még bele se tudok kötni. :D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.01.12. 16:08:39

Tetszett.
Azért arról a gyerekről akinek "hiányzik egy balta a fejéből", nos arról néznék valami jó kis kritikát :) Persze kicsit időigényesebb dolog lenne.... :)

Dabaka 2013.01.12. 18:35:32

Emiatt a rohadt vizsgaidőszak miatt még nem tudtam megnézni a filmet, pedig be van készítve... :(
Mindegy, biztos jó a videó, a következő hetekben valamikor a filmre és erre is sort kerítünk :)

Marcellarc 2013.01.15. 23:36:31

Respect! Én is erre szavaztam volna. Olyan rejtett cselekmények vannak a storyban, hogy a legedzettebbeknek is felspannolja az agysejtjeit.
A film alcíme lehetne: "Egy makulátlan elme örök lázadása"

Mit tehet ezek után 1500 Fight Club rajongó, ha már így megtalálták egymást >:)

Maota · http://vadasart.blogspot.com/ 2013.01.23. 18:11:09

Mester!
Köszöntem az újabb rétegeket!
13 éve a kedvencem a mű, és az első amiről elmondható, hogy jobb, bátrabb mint maga a könyv amiből készült. Ez a nem mindegy.
És valóban, Fincher azóta mintha mindent elmondott volna, a témák nem érdeklik csak amolyan remek technikai rendező lett. Persze annak remek, de mihez kezdjen az ember fia egy Fight Club után?

Maota · http://vadasart.blogspot.com/ 2013.01.23. 18:11:42

@Marcellarc: Ideje szervezni egy találkozót a fiúkkal a pincében

KeatsNobu 2013.11.14. 00:35:59

Most néhány évvel később újra néztem a filmet. Az elemzéseddel részben egyet értek, de nekem a Marla dolog nagyon sántít. A könyvet ugyan nem olvastam, de nekem az jött le a film alapján, hogy Marla egy kapocs a valósághoz a narrátor számára. Tyler a narrátor szociopata énje, ami a gyengeségéből táplálkozik. Ja és Tyler még vélelenül sem akarja megölni magát, csak páholyból akarja nézni a robbantást, nem véletlenül esik pánikba amikor a narrátorhoz kerül az irányítás (azaz a pisztoly). Hiszen élvezni is akarja a pusztításának eredményét.
süti beállítások módosítása