HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Férfias férfiak - A Musical

2013.01.05.

Címkék: nyomorultak jack reacher Linda Evil dead

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr465000318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rene96 2013.01.05. 21:15:33

Hogy miért éppen a Taking the Hobbits to Isengard azt soha az életben nem fogom megérteni, XD de egy egész napos Tolkien évforduló után kimondottan jól esett. XD Amúgy jó lett a videó(megint(!) és tetszett hogy kihagytad a homoszexualitást, végre a musical és férfi szókapcsolatra nem ez a rapid válasz.(Ezeregyszáz-millió gratula!) :)Ja és,hogy el ne felejtsem hála az éneklésért! XD(Bár még annyit hozzátennék,hogy szerintem aki még sosem látott musicalt egyáltalán ne filmmel kezdje :D ezt a színházban kell megszeretni,szerintem ott az igazi az élmény ha énekelnek és táncolnak :D)

Gem88 · http://heroes-lap.gportal.hu/ 2013.01.05. 21:39:26

Ismét nagyot alkottál :D
Nagyon vártam a filmet, mert személy szerint nagyon szeretem a musiceleket, és régebben volt szerencsém színházban végig nézni egy pár darabot.
Mikor beültem a moziba nem gondoltam, hogy végig fogják énekelni, de az első 10 perc után rájöttem, hogy máshogy kell hozzá állni ehhez, és nem filmként végig nézni. Vegyes érzelmeim vannak ezzel kapcsolatban, mert még se olyan, mint színházban végig ülni, és filmnek se nevezhető. Ettől függetlenül valahogy mégis tetszett :D

Kolonel 2013.01.05. 22:02:51

Üdv, Gergely zolg! :D

Amit a nemi identitásról mondtál, azzal egyetértek, de nem látom, hogy ennek a musicalekhez köze lenne.
Az én ismeretségi körömben legalábbis nemtől független az, hogy valaki szereti-e a musicaleket vagy sem (leginkább attól függ, hogy volt-e valaki kitéve fiatal korában ilyesmiknek).

Én például azért nem csípem őket, mert nekem a hagyományos (prózai) történet és a zene két teljességgel összeegyeztethetetlen műfaj: a számok a sztorit kibírhatatlanul lelassítják, két szám közt viszont követni nem lehet, hogy mi folyik (kivéve, hogyha előre ismered a sztorit persze). Bónusz pont, ha az énekelt szöveget nem lehet érteni, mert egyrészt hangosabb a zene, másrészt a beszédet meg elnyúhuhuhúúúújtjáááááá[dam-dam-dam]ááák. :D

Meg az egész zenebetét, mint olyan, egy idegen, életszerűtlen dolog, és számomra (meg sokak számára) teljességgel élvezhetetlen.
Egyszer hallottam valahol, hogy "hamarabb elhiszem, hogy egy fénykardos jedi toppan elém a hipertéren keresztül egy messzi galaxisból, mint azt, hogy a háborúból hazatérő katonák az anyahajóból kiszállva spontán koreografált táncra perdülnek, és vidáman éltetik a hazát", és abszolút egyetértek vele.

Cucuminator 2013.01.06. 00:45:45

Jack Reacher nagyon fasza volt. Pótold!

Musical téren nekem csak a Tenacious D jött be eddig (meg South Park).

azvanhogy · http://azvanhogy.blog.hu 2013.01.06. 14:55:38

dobáljatok meg sárral, de nekem a sweeney todd sem buzis mint musical... mindig... :D mondjuk ebben van egy adag erős elfogultság. de szvinitod szerintem egy vállalható mjuzikel. :D

Atkakukac1989 2013.01.06. 18:18:14

Szeretem a Moulin Rouge-t, a Chicago-t, a Nine-t, a South Park-ot, stb. de erről annyi rosszat halottam, hogy megvárom inkább dvd-n.

Wild Colonial Boy 2013.01.06. 23:16:28

Dr. Horriblet azért meg lehetett volna említeni, mint pozitív példát a musicaleknél :/

Bemflenco 2013.01.07. 05:03:36

A vizsgaidőszak közepén, hat és fél órás tanulásdömping után ezt az evil deades poént soha nem fogom megbocsájtani neked, Gergő.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.01.07. 19:16:44

Űrgammák....OMG !! HA létezik pokol akkor a ott tuti az egyik bugyorban a SW és ST fanoknak vetítik 0-24-ben:) Az annyira de annyira gáz volt hogy nincs rá szó, nem hogy magyar nyelvben, szerintem az egész galaxisban.

Csak erős idegzetűeknek...

www.youtube.com/watch?v=ba2a-imhJUk

Garott 2013.01.07. 21:11:37

Hát lehet én nem ezeket a musical-eket említettem volna meg. A Karácsonyi lidércnyomás például szerintem mindenkinek a kedvence. Olyanokról nem is szólva, mint a Rémségek kicsiny boltja, a Spangli a mozimusical vagy a Producerek. Ezek mind élvezhetőek nemtől teljesen függetlenül.

cornelius c. 2013.01.07. 22:38:05

és a Fame? bár lehet hogy az zenés táncfilm, de nagyon adja... a hair, a karácsonyi lidérnyomás és a rémségek kicsiny... is szintén. ürgammák (kac)...

Marcellarc 2013.01.08. 21:53:08

Jaja, Tim Burton jól megfogta a musical témát.

Persze a Disney rajzfilmek iránti rajongásunkat mi, felnőtt emberek már nem vállaljuk az általános iskolai ballagásunk óta, úgyhogy erről több szó ne is essék =)

A "Hegedűs a háztetőn" ideális bemelegítés egy musical- edzéshez.

PaperDramaQueen · http://reisuto.tumblr.com 2013.01.11. 11:19:08

Nekem ezzel a filmmel az a bajom (de az nagyon), hogy annyira az Oscarnak készült, hogy akár ki is írhatták volna a stáblistára szereplőnek; még egy saját dalt is beleszuszakoltak, hogy abban a kategóriában is kaphassanak jelölést... és nicsak, kaptak. (A Misty Mountains Cold a Hobbitból, amit a fél világ dúdol, meg nem. Remélem, idén is kecskézünk.)

Z.Z, 2013.01.18. 00:30:20

Én a Vámpírok Bálját szeretem nagyon, mint musicalt (tudom, színház, de akkor is a legjobb, szerintem), de Tenacious D, a Producerek, a Spangli és a Karácsonyi Lidércnyomás is kedvenceim közt szerepel. A South Parkot érdemes akkor megnézni?

IQLight 2013.02.02. 21:50:29

Evil Dead kritika lesz ugye?

devilstrueface 2013.05.02. 13:58:29

Ha Russel Crowe és Hugh Jackman a nevét, hangját adta ehhez (akiket eléggé bírnak a nők, és nem is buzik) akkor az nekem elég. Szerintem nagyon nagy f... izé musical lett belőle és nem érdekel, hogy más mit nyávog a férfiasságról.
A videót végignézve nagyon sok gondolatommal találkoztam amik a film közben bennem is megfogalmazódtak.

Mandarin94 2013.05.13. 19:45:01

Ha már film és musical....
Az operaház fantomját aki nem látta film változatban az szaladjon, és nézze meg!
Imádom, és szerintem film jobb mint a színdarab (ezzel a véleménnyel saját magam is megleptem.
Annak is ajánlom aki annyira nem bírja a musicalt mint műfajt,azzal együtt is, hogy inkább a nők képezik a célközönséget :)
süti beállítások módosítása