HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Időutazó alienek és egyéb mindennapos apróságok

2012.05.27.

 

Címkék: men in black holdfény királyság great gatsby

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr24548402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucuminator 2012.05.27. 01:42:57

Király mint mindig! :D

Cucuminator 2012.05.27. 02:02:18

Egyébként nagyon komoly voltál a Hetedik soros kampányfilmben. Te láttad a Final Cut-ot? Bennem a Dumbo és a Bárányok hallgatnak hagyott mély nyomot. (idősebb koromban meg a Kutyaszorítóban és a Ponyvaregény)

darthdrakula 2012.05.27. 10:36:36

A fekete ruhás férfiakról már kiderült, hogy egy Gray Barker nevű tag agyszüleménye volt:
www.cracked.com/article_19418_7-famous-unsolved-mysteries-science-solved-years-ago_p2.html

Nekem az Alien trilógia volt egy nagyon meghatározó film élmény. Az, hogy nem is olyan rég tudtam meg, hogy a nemierőszakról szól, kicsit megdöbbentett a fiatalkori énemmel kapcsolatban.

NOWphoto 2012.05.27. 11:10:58

Ezzel a hanghordozással túl mesterkéltek a poénjaid :)
NPDB: 7,4% :)

NOWphoto 2012.05.27. 11:12:34

Így jár, aki nem nézi végig a videót, és kritizál...
Nyakkendőmentességtől ismét top :)

lagzilajcsiforever 2012.05.27. 20:59:27

Alig várom a szigeti veszedelmet, főleg a 3D miatt.

AbsolutDaav 2012.05.28. 23:20:16

A most érkező filmekkel kapcsolatban;

1. Holdfény királyság: hogy a rohadt életbe lehet ilyen szereposztást kitalálni xD xD
(Edward Norton mint cserkészkapitány, és Bruce Willis, mint valami régimódi csendőr :D :D)

2. Cosmopolis: hogy a rohadt életbe lehet ilyen szereposztást kitalálni...
(főszereplő: Edwaaard, a twilightos fiú :S Megnéztem a trailerét, és ugyanolyan semmitmondó fapofája volt, mint ahogy eddig. Egyébként a film témája érdekes... lenne, [hogyan omlik össze a gazdagok világa] de ilyen főszereplővel aligha nézem meg moziban. )

hazmesterzs 2012.05.30. 16:44:20

Én vállalom a egyik janicsár szerepét, de csak torna cipőben és karórában :)

Halloween 13 2012.05.30. 18:33:15

@AbsolutDaav: Nálam Robert Pattinson már bizonyított, hogy nem csak a fapofás nyáladzást tudja eljátaszani, és egy újabb remek alkalom ez a szerep a bizonyításra.

AbsolutDaav 2012.05.30. 21:24:22

@Halloween 13: Nocsak, és melyik filmben? A Cosmopolissal kapcsolatban meg gondolom majd úgyis kapjuk Gergőtől a beszámolót :D

Netsiza · http://www.sjgame.qwqw.eu 2012.05.30. 22:05:24

Gergő, honnan szerzet neutralizálót? O_O

Halloween 13 2012.05.30. 23:38:53

Szerintem a Vizet az elefántnak, és Emlékezz rám drámában nagyon jó volt. Igaz, nem egy akcióhős, az majd most lesz. A beszámolóra pedig már most kíváncsi vagyok..eltudom képzelni :DD

lagzilajcsiforever 2012.06.03. 08:56:56

Vasárnap van, HOL AZ ÚJ VIDEÓ?!?!

AbsolutDaav 2012.06.03. 12:33:14

lagzilajcsiforever: Facebookon illetve Twitteren már kiposztolta; szerdán lesz. Gondolom, most több dolgot is bele akar rakni.
Egyébként meg, tudod milyen nehéz lehet neki hetente egy vidit összeállítani, amellett hogy még élnie is kell valahogy? Szerintem így is agyonhajszolja magát, hagyjuk pihenni egy kicsit!

lagzilajcsiforever 2012.06.03. 12:48:07

@AbsolutDaav: jól van, csak meglepődtem mert nekem nincs Twitterem meg Facebookom.

Papus88 2012.06.06. 20:51:04

Szerdát ütött a naptár,na hol az új videó?Szomjazzuk szellemed...

Brekkerzolt 2012.06.06. 22:33:14

@Papus88:
Van még egy kis idő hátra - kb. 1,5 óra... :)

Logicka 2012.06.06. 23:12:48

@Papus88: @Brekkerzolt: Weben már kint van, ide poszt holnap érkezik!

Mandarin94 2013.05.13. 22:47:05

Na most már azt is meg kell, hogy említsem, hogy imádom az introt....de a "világító vibrátor" hangja fülorgazmust okozott (mondjuk fejhallgatózok éppen)....hogy tudod ezeket a videókat ilyen jó minőségben felvenni? O.O

Egyébként ami a legtöbbet hozzám adott az lehet, hogy sablonos de Harry Potter és a bölcsek köve/ titkok kamrája (a többi film SZÖRNYŰ de a könyvet már kb 60x olvastam, és igen így is vannak barátaim és szexuális életem is...döbbenet). A regény viszont olyan nehézségeken lökött át (és lök a mai napig) hogy én rengeteg problémánál előkapom.

Ami még hozzám tett, bár gyerek nem voltam már annyira, az a Fekete hattyú...moziban néztem meg kétszer, akkora hatással volt rám, hogy a zenéjét se bírom, és nem is mertem megnézni azóta, pedig megvan dvd-n.
Másik amit nagyobbacska koromban fedeztem fel (szintén könyv hatására...hm) a Hívj be (eredeti) filmváltozata ami JÓ. Nagyon fontos a könyv és a film is számomra. (Gergő légyszi...légyszi...Let the right one in kritika...légyszi)

Valamint gyerekkorom nagy szerelme volt még a Naruto és komolyan sikerült beleépítenie a hétköznapjaimba a ne add fel, bele lehet jönni mindenbe, tényleg csak gyakorlás kérdése minden igazságokat. Ez addig semminek/senkinek nem sikerült.És 12 évesen ezt már azért jó tudni.

Voltak fejletlen női lelkemre ártalmas filmek is amiket amúgy szeretek, csak kis koromban sajnos az az üzenet jött át, hogy vívódj sokáig a jó és a rossz fiú között (Karib-tenger kalózai), a rossz fiúk megváltozhatnak (Grease). Mire eljutottam az Operaház fantomjáig a fejem vertem a falba, hogy Christine miééért miééééért és még egyszer miééért Rault választja? Aztán az élet megtanított hogy a rossz karakter hosszútávon csak egy filmben vonzó, Jack Sparrow, és a Fantom
maradjon agglegény FOREVER.
süti beállítások módosítása