HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Keresztény Nindzsák Vs Alien vámpírok. Hogy lehet ez ilyen unalmas?

2011.06.12.

 

 

A választ még mindig keresem. Természetesen nem a teológiai hátterében, félre ne értse senki, jelen videómban sem elemeztem magát A vallást. Nem az én reszortom. Az, azonban, hogy egy ilyen veszettül átlagos filmet sikerült gyártani egy kétségtelenül figyelemfelkeltő témáról, az külön érdemel egy hátba veregetést. Lábbal. 

Öröm az ürömben, hogy mozikba egy újabb "Film, amit tuti nem fogsz megnézni, és ez nagy kár". Megint a cím lehangoló, "Az igazság ára" nem éppen egy adrenalin pumpa, de ezúttal az elcsépelt név értéket takargat, adjatok neki egy esélyt. Hogy mennyi az az érték, az sajnos pénzben is mérhető, és tudja ezt a Warner Bro's is. Ezért egy hivatalos "Anyátokat" üzenetet küldött a magyar közönségnek. Hogy hogyan? Nos a videóban ez is benne van, megspékelve egy, a kritikusoktól mégiscsak elvárható "Nemá srácok" összegzéssel. 

Végül, de legutolsó sorban, kikerült az internetre az új Alkonyat film trailer. Nemsokára elérkezik a mozikba a műalkotás, és ahogy a trailerben láthatjuk, a spekulációk helyesnek bizonyultak, Igen, Jacob le fogja venni a felsőjét. SPOILER!!!

 

Címkék: pap az igazság ára twilight alkonyat hajnalhasadás breaking dawn.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr252976617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2011.06.12. 11:32:10

Szerintem a héten nem adnak semmi nézhetőt. A Transformers 3-ig így is marad. Utána majd csak a Batman 3 lesz érdemleges.

ElPadre 2011.06.12. 11:45:03

mehhehehe. jó volt.

azért paul bettannyt ne temessük, tud ő jól is játszani, ha kap egy használható forgatókönyvet. (másrészt viszont, a rohadt mázlistája, ő dugja jennifer connellyt, a legszebb színésznőt...)

szepi79 2011.06.12. 12:19:33

@ElPadre: "másrészt viszont, a rohadt mázlistája, ő dugja jennifer connellyt, a legszebb színésznőt"

maximálisan egyetértek.

intercisa 2011.06.12. 12:40:35

nagyon jó videó

a 500 Days of Summer miatt meg egy fekete pont a magyar cím gáz a Summer az egy név nem egy évszak a filmben stb. szóval érdemes pótolni de csak és kizárólag felirattal

amorph 2011.06.12. 13:23:38

Nem csak olyan vagy, mint Kevin Bacon, de Paul Bettany is hasonlít, aztán Ethan Hawkról ne is beszéljünk.. csodálkoznék ha még senki nem mondta volna...

Az megolható, hogy a blog fejléce egyben egy link legyen a főoldalra, hogy könnyebben navigálni lehessen a blogon?

A pap meg tényleg egy kupac szar sajnos, pedig eléggé vártam :o(

ratman_ (törölt) 2011.06.12. 14:23:07

@ElPadre: ez ugyanaz a nő, akinek hatalmas pitbull-állkapcsa és kiszeltünde-szerű brutál szemöldöke van? Mert akkor szerintem a legrondább színésznők egyike. De lehet, hogy többen is futnak ezzel a névvel, és nem ugyanarra gondolunk. Én pénzért se dugnám azt a nőt.

toroloco 2011.06.12. 16:44:09

Becsület istenemre mondom, hogy ez az első eset amikor egy magyar fog egy létező műfajt és a "lekoppintom de azért jól megmagyarítom mert hát olyan okos vagyok de persze ezzel a legtutibb receptet is szarrá barmolom" helyett "lekoppitja" tisztességgel, megcsinálja lelkesedéssel, hozzáadja a tehetségét és az egyéniségét és lesz belőle egy nagyon cool, egyedi produkció.
Respect!

hirnalon 2011.06.13. 23:11:44

Minden gondolatomat sikerült megfogalmaznod, ami a Pappal kapcsolatos. Én se ajánlom senkinek! :S

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.14. 18:03:00

A papot én végigszenvedtem...
nem szabadott volna...

fejhus 2011.06.15. 21:14:36

pap:nekem nem sikerült végignéznem, pedig alapból szeretem az ilyen filmeket, de ez...minősíthetetlen
off:
teljesen véletlenül akadtam rá a blogra, de hosszú idők óta az első, amit érdemes olvasni/nézni köszi

fejhus 2011.06.15. 21:16:51

@toroblanco: :D kétszer kellett elolvasnom a bejegyzésed mire felfogtam :D de a lényeg abszolút egyetértek

Thresher 2011.06.20. 08:09:44

Új videó nista? :(

Logicka 2011.06.20. 09:34:30

@Thresher:
Már fenn is van. ;) Blogbejegyzésként is kint lesz mindjárt, csak hagy igyam meg a kávém...

bélszájú 2011.08.04. 17:49:04

az a hunter. s thompson a kezedben - melyik könyve? borítóról nem ismertem fel
süti beállítások módosítása