HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Másnaposok 2, avagy hogyan NE gyártsunk folytatást

2011.05.29.

 Fogadjátok őszinte felháborodásomat. 

Címkék: batman felemelkedés másnaposok dark knight rises

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr52940229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddrum77 2011.05.29. 14:17:32

Végre valaki, aki kameraképes, tud beszélni, vicces, és még igaza is van.

Dachstein 2011.05.29. 14:27:22

@ddrum77: Csak kicsit lelassulhatna

Cifu78 2011.05.29. 14:33:26

@Dachstein: Szerintem viszont illik a koncepcióhoz, ha megnézed direkt van ilyen pörgősre vágva.

A feltett kérdésre pedig a válasz az, hogy az X-men esetén nem volt rossz ötlet az előzményfilm. A "régi" triológiát folytatni már nem nagyon lehetett volna normálisan, legalábbis az én izlésemnek megfelelően.

- SunDisc - 2011.05.29. 14:41:22

MovieBuzz koppintás.
De legalább magyarul van.

ghavin 2011.05.29. 15:07:47

@- SunDisc -: Legalább elindult valami. Irtózatos lemaradásban vagyunk az internetes szórakoztatás terén, remélhetőleg mások is kedvet kapnak az ilyesmihez.

Jegkoko 2011.05.29. 15:11:45

A másnaposok második része nagyon jó lett.Tegnap néztem meg a moziban, és az egész közönség végig röhögte a filmet.Ugy látom a sok okos megmondóember manapság mindent csak divatból tud fikázni.

ghavin 2011.05.29. 15:19:44

@Jegkoko: Tények kimondása nem fikázódás, hanem közérdek. A Másnaposok 2 forgatókönyvét egy az egyben az első részből copypaste-elték, következésképpen aki nem akarja másodjára is kicsengetni a jegyárat ugyanazért a filmért, már jól járt azzal, hogy birtokába juthatott ennek az információnak. Neked és az említett közönségnek megérte a jegyár, szóval nektek már nem oszt, nem szoroz, hogy egy remake-et láttál folytatás címén.

- SunDisc - 2011.05.29. 15:34:55

@Ghavin:

Amúgy jól sikerült. Csak így tovább.

Jim Tonic 2011.05.29. 15:42:53

A film nagyon jó volt. A kritikákkal ellentétben a mozi annyira tele volt, mint ritkán szokott. És hangos volt a nevetéstől.

KenSentMe 2011.05.29. 15:46:57

Akárki is írja a drogot ööö akarom mondani a blogot, szóval szerintem nagyon gyorsan dugjon meg valami építészlányt/képregényrajzolólányt/designercsajt, és vegye rá, hogy 50 percnyi munka ráfordításával készítsen valami tűrhető blogdesign-t, meg válogasson ki négy egymáshoz harmonizáló színt és két betűtípust, mert ha ez így marad, az idelátogatók tömegesen fognak agyfaszt kapni.

Jegkoko 2011.05.29. 16:03:37

@Ghavin: De de, ezt hívják fikázásnak, mivel egyálltalán nem lehetett azt érezni hogy ez ugyan az a film lenne.Az egész teljesen más volt mint az első rész, és ettől nem lett semmivel sem rosszabb az előző résznél.Megjegyzem azt is sokan fikázták, meg a terhes társaságot is, ami szintén nagyon jó volt.

Jegkoko 2011.05.29. 16:05:34

Érdekes, ha le merem írni a véleményemet akkor "véletlenül2 nem jelenik meg

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.29. 16:08:17

Szerintem meg se fordult a fejükben, hogy ne ugyanazt készítsék el még 1x, de ez már a trailer alapján egyértelmű volt.

akinek az tetszett ez is fog pont azért amiért az tetszett.

lehet jó x filmet csinálni előzményből is, illetve lehetne, még nem láttam ezt, majd utána kiderül.

Cifu78 2011.05.29. 16:17:59

@Jegkoko: Megbocsáss, de ha valakinek van véleménye valamiről, ami nem egyezik a tieddel, és azt közzé teszi egy blog formájában, akkor az egyből fikázásnak minősül?

Szerintem itt egyszerűen arról van szó, hogy a blogger úrnak van egy véleménye, ami nem egyezik a tieddel. Oké, ilyen az élet, hát hurrá, lépjünk túl rajta.

Egyből divatra meg fikázásra hivatkozni azonban izlés- és véleménykülönbség miatt szerintem még rosszabb, mint ha tényleg fikázni lenne valakinek csak kedve (megjegyzem, hogy nekem az első rész sem tetszett igazán, de aláírom, hogy üdítő színfolt a vígjátékok terén, a másodikkal meg ugyan az a bajom, amit a fenti videóban (és sok más helyen is kifejtettek). Ettől ha valakinek még bejön a film, váljék egészségére...

Jegkoko 2011.05.29. 16:22:46

@Cifu78: Csak az a baj, hogy gondolom neked is meg a videóban szereplő embernek is a Bud Spencer filmek jönnek be, és azokat tartot az etalonnak.

Rocker Kacsa 2011.05.29. 16:31:41

T. Jegkoko!

A probléma gyökere, hogy gondolom nem láttad a Másnaposok 1-et csupán egyszer. Ha megnézted volna 4-5x, akkor egészen máshogy gondolkodnál szerintem.

Ahogy Schwarci mondaná: Bullshit. Copypaste az egész. Könyörgöm, még a kibaszott plakátok is!

ghavin 2011.05.29. 16:33:14

@Jegkoko: "mivel egyálltalán nem lehetett azt érezni hogy ez ugyan az a film lenne."

Hadd döntse el már mindenki magától, hogy minek érezte, gyász. Ha ennyire nem érdekelnek a kritikák, akkor mi a pékperecesért pazarolod rájuk az idődet, továbbá miért mentegetőzöl a film helyett? Jól érezted magad, kész, téma letudva, az élményed már nem fogja elrontani a kritika.

Jegkoko 2011.05.29. 16:33:39

@Rocker Kacsa: Hát ebben nagyon tévedsz, mert kb ezerszer láttam az első részt és az is nagyon tetszett.

A nép fia 2011.05.29. 16:35:59

Gergő, még mindig túl gyorsan beszélsz. :-)

A Másnaposok 2-vel kapcsolatban viszont igazad van: egy közepesen gyenge film harmatos folytatása. A 30. percnél már rettentően untam, de végig kellett szenvedni, mert végig ki volt fizetve a jegy. :-P

Nekem az első sem tetszett, bár az alapötlet jó volt. Legénybúcsús témában Tom Hanks Legénybúcsú c. filmjét ajánlom inkább.

--

Úgy látom, itt mindenről beszélnek, csak a feltett kérdésre nem, hogy jó ötlet volt-e előzményt csinálni az X-MEN-hez?

A válaszom: igen. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy nem a legmegfelelőbb karaktereket pakolták bele, ráadásul a többi X-MEN film ismeretében úgy tűnhet, a szálakat igencsak megkeverték.

Először is: minek kerülnek be olyan karakterek, akiket a kutya sem ismer?! Némelyik csak néhány éve tűnt fel valami Isten hátamögötti al-al-alepizódban, erre most fő-fő-főkaraktert csináltak belőle. Az X-MEN-ben van potenciál, és annyi használható, értelmes karakter, hogy Dunát lehetne rekeszteni velük. Miért pont a lepkeszárnyú Angyalt, a senki által nem ismert Darwint, és a totális melléfogást jelentő Azazelt kellett belepakolni?

Másodszor: az első három filmhez azért illett volna igazodni, ezt még a Wolverine-film is megtette. Ha Scott Summers a Wolverine idején volt tini, akkor hogy a túróba kerül most az öccse az előzmény-filmbe, ami kb. 20 évvel játszódik korábban?! Ugyan így Emma Frost: a Wolv-ban már feltűnt, most megint itt figyel. Továbbá: Hank McCoy az X-MEN 2 idején EMBER, csak az X-MEN 3-ban lesz kék plüssmaci. Erre fel itt már megcsinálják a metamorfózist.

Néhány dolog, amiket az előzetes alapján le lehetett szűrni, úgy tűnik, hogy rendben van. Kíváncsian várom, és tetszetős az ötlet, csak túl sok kérdést vet fel... hamarosan választ kapunk.

Jah, hallottam hírét, hogy Hugh Jackmann cameozik a filmben. Örüljünk, Vincent?

svb · http://retrostation.freeblog.hu 2011.05.29. 16:36:14

akármi ez, durva:)
szerintem akinek a másnaposok 1 tetszett, az megeszi a 2-t is, nekem az is erőltetett volt már egy kicsit. félelem és reszketés bangkokban?

intercisa 2011.05.29. 16:48:16

tetszik a kezdeményezés mármint a blogra értem, még azért dizájnban van mit fejlődni, de jó lesz ez csak bele kell rázkódni, Nostalgiacritic is idővel forrt ki :D

egyébként meg egyet kell hogy értsek a másnaposok 2 egy teljesen felesleges film, bár én ezt a bejelentésnél már tudtam, nagyon sajnáltam hogy igazam lett összvissz 10 percet néztem meg a filmből majd kinyomtam mert nem érdekel kétszer ugyan az a film más köntösben és egyébként meg a jóízlésemet leírhatatlanul bántja a majom jelenléte amivel egy Charlie majom a családban szintre degradálta ezt az egészet és a nézőközönséget is...

intercisa 2011.05.29. 16:52:07

@svb: a félelem és reszketés zsenijét még poénból se hasonlítsuk ehhez a hígfoshoz, ha kérhetem persze nem beszólásdiból csak a félelem az kult film nem illik vele ilyen csúnya összehasonlításokat csinálni :D

ad3423324 2011.05.29. 17:14:10

szerintem a sötét lovag egy agyonhájpolt szar.

ad3423324 2011.05.29. 17:14:43

szerintem a másnaposok egy agyonhájpolt szar.

Joe84 2011.05.29. 17:34:54

Ki ez a hadarós idióta, aki így osztja az észt?

Mégis a Másnaposok 2 miről szóljon, ha nem ugyan arról, mint az előző, csak más köntösben?
Hogy ezúttal nem rúgnak be, meg nem felejtik el, hogy mi volt éjszaka és nem csinálnak semmi furcsát?

Szerintem nagyon jó film volt, jó poénokkal, jó karakterekkel, jó színészekkel, jó rendezéssel.

Cifu78 2011.05.29. 17:46:29

@Jegkoko: Éljenek az előítéletek. Ha nem felelek meg az általad felállított képnek, akkor mehetek a vesztőhelyre?

Volt már olyan, hogy más véleményét esetleg el tudtad fogadni? Vagy csak a saját véleményed lehet kizárólagosan a helyes? :)

nemszentember 2011.05.29. 18:14:59

A másnaposok 2 igenis működik,ha nem tetszik rossz filmet választottál.Könnyesre röhögtem magam rajta!

jackjunior 2011.05.29. 18:24:46

Sajnos egyet kell értenem a fickóval.
A Másnaposok 1. az egyik kedvenc filmem, a 2. egy szar! Aki még nem látta, szerintem ne dobjon ki egy fillért sem erre a guanóra. Ráadásul a 13 éves fiammal ültem be rá, aki okádott a durva travis részeknél. EZ A FILM ÁTVERÉS!!!

Attila1234 2011.05.29. 18:33:23

@jackjunior: A Másnaposok 2 egy R kategóriás film. Lehet, érdemes lett volna utánanézni ennek.

nemszentember 2011.05.29. 18:39:47

@jackjunior: Szerinted miért volt 16 év a korhatár?

Ramones1965 2011.05.29. 19:04:14

Szerintem már az első rész sem volt nagy szám. Hollywood is, egyre gagyibb közönségfilmeket gyárt, ahol egy közepes vígjáték is már üde színfolt lehet. A folytatásokról nem is szólva...

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2011.05.29. 19:21:29

Nagyon jó vlog. Végre valaki jó gondolatokkal és stílussal néz bele a kamerába, így tovább!

rexter 2011.05.29. 19:27:40

@humble folk without temptation:
végre valaki. a sötét lovagnál kevés szarabb film van a világon.

Cifu78 2011.05.29. 19:36:46

@rexter:

1.: Hát ehhez képest azért 2008 legsikeresebb nagy költségvetésű Hollywoodi filmje volt a pénztáraknál, és az egyik legsikeresebb a kritikusoknál. Nyilván azért, mert sz@r volt.

2.: Megint felhívnám a nagyérdemű figyelmét arra, hogy szubjektív dolgokról nyilatkoznak ilyen roppant kultúrált kifejezésekkel. A következő mi lesz? Azon fogtok pörögni, hogy a narancsságra szép szín-e? A fahéj illata kellemes-e?

ad3423324 2011.05.29. 20:02:44

@Cifu78: szerinted egy film attól jó, mert nagy költségvetésű, és sokat kaszál a pénztáraknál? nem azt mondom, hogy kifejezetten szar film a sötét lovag, de közel se annyira jó, mint amennyire szét volt hájpolva... semmi kreativitás, elnagyolt kliséjelenetek, szar színészi játék (Bale teljesítménye kritikán aluli volt, a batman beginsben ötször jobban játszott; Heath Ledger volt az egyetlen vállalható figura, de az ő játéka is sokkal szarabb volt, mint amennyire bálványozzák még most is)...

Cifu78 2011.05.29. 20:21:09

@humble folk without temptation:

Komolyan, ennyire nehéz elfogadni, hogy egy alapvetően széles közönségnek készülő filmet ne úgy nézzen valaki, hogy NEKI hogy tetszi, hanem úgy, hogy ÁLTALÁNBAN hogy tetszik a nézőknek? Mert azt, hogy "jó" vagy "sz@r" két oldalról lehet megközelíteni.

Meg lehet onnan közelíteni, hogy NEKED hogy tetszik. Ezt viszont nem úgy kell nézni, hogy márpedig ha nekem tetszik egy film, akkor mindenki, aki nem osztozik ebben a nézetedben, akkor egy hülye fikagép. Ez egy szubjektív dolog. Nekem tetszett / Nekem nem tetszett. Ennyi.

A másik oldal meg az, hogy mennyire volt sikeres egy film, mennyire volt népszerű, vagy mennyire lett kultikus SZÉLES KÖRBEN. Itt már szétszéled sok felé a meghatározás, például biztos vagyok benne, hogy a 2001 Űrodesszia sokak szemében egy lassú, monoton, értelmetlen és unalmas marhaság, amit az elvakult fanok hypeolnak csak. Azt viszont ők sem vitathatják el, hogy egy alapvetően korszakalkotó filmről beszélhetünk, amely a különféle megoldások (forgó űrállomás, és annak prezentációja, videotelefon, mesterséges gravitáció a Discovery fedélzetén, a "süket" világűr bemutatása és így tovább) terén nagyon is jó okkal lett kultikus. Ugyanez igaz visszafelé is. Én kegyetlenül nem értem a Twilight vagy a Harry Potter sikerét, de megértem, hogy miért rajonganak értük annyian, miért lett sikeres. Ettől pedig (a maguk módján) jó filmek, hiszen nagy tömeget tudnak lekötni, és szórakoztatni. A filmek célja meg ez, lássuk már be és fogadjuk már el.

Az én meglátásom ennyi.

Engem csak az irritál, hogy jönnek az ilyen "a Sötét Lovag sz@r" szintű dumákkal, ami mint említettem, szubjektív dolog. Van, akinek tetszik, van, akinek nem. Miért fáj valakinek, ha másnak tetszik egy film, ami neki nem tetszik?

Esetedben mondjuk annyit mindenképpen pozítivan értékelek, hogy nem "sz@r" vagy "jó" szinten ragadsz le, hanem leírtad a "miértet" is. Én sem azt mondom, hogy a Sötét Lovag egy hű, de alapmű, nem emlegetem egy szinten az Aliens-el vagy a 2001-el / 2010-el (nálam azok a meghatározó filmek, például). De rossz vagy "sz@r" filmnek azért nem mondanám.

Cifu78 2011.05.29. 20:28:06

@Cifu78: " Én kegyetlenül nem értem a Twilight vagy a Harry Potter sikerét... "

Fogalmazásgátló hatása... :D

Szóval nekem kegyetlenül nem tetszik sem a Twilight, sem a Harry Potter, de megértem, hogy mi tetszik annyi embernek ezekben.

cooldavee 2011.05.29. 20:29:37

Hát ezen kegyetlenül jól szórakoztam. Köszönet érte! :-)) Vicces is, igaz is, csak így tovább!

intercisa 2011.05.29. 21:25:57

@Cifu78: vannak ám olyanok akik hobbiból vagy annál komolyabb inditatásból sokat foglalkoznak filmekkel és szeretnének minél minőségibb filmfogyasztók lenni és nekik marhára nem érdekes hogy mennyire sokat kaszált vagy sem hanem hogy a film milyen hogy lett felépítve milyen dramaturgia a kohézió, a szereplők játéka maga a fényképezés és legfőképpen a FORGATÓKÖNYV ami jelen esetben nem is létezik csak átírták Las Vegast Bangkokra azt csá, neked aki havi egyszer elmegy egy olyan filmre ami egyértelműen a nagyközönség heterogén igényeit próbálja minél jobban kielégíteni ezt minél egyszerűbben és lehetőleg minél kevesebb idő/pénz/ötlet befektetésesével neked marhára tetszik ez a film és ez így is van jól, de nekünk had lehessen már más véleményünk...

megint 2011.05.29. 21:40:09

Másnaposok első részét kb végigröhögtem, viszont mikor otthon néztem meg pár hónap múlva akkor már kevésbé volt jó, szóval ez egy olyan film amit egyszer érdemes megnézni, és ahogy kinéz a második rész is ilyen, de ez majd holnap eldől, ugyanis a jegyet már megvettem.
X-Men a bemutatója alapján nem tetszik, de majd kiderül. Karib négy is nagyon jó kritikákat kapott , szerintem viszont gyenge volt, kevés humorral.

Cifu78 2011.05.29. 21:42:53

@intercisa: Légy olyan kedves, és mutass rá, hol írtam / mondtam én olyat, hogy NE LEGYEN MÁS VÉLEMÉNYED?

Az első itteni hozzászólásom is pont arról szól, hogy a vélemény szabad, kész, hurrá.

De ha már itt tartunk, szerinted a Sötét Lovag annyira szörnyen rosszul felépítet, fotózott, annyira rossz színészi játékkal tűzdelt alkotás, hogy leszarozza valaki? Én csak emiatt kezdtem a saját nézetem szerint egy kis szélmalomharcba. :)

megint 2011.05.29. 21:46:35

Nyilván nem fog a nagy klasszikusok közé bekerülni egyik másnaposok rész sem, ahogy a legtöbb vígjáték sem került oda soha. Szóval nem kell túlértékelni ezt a filmet, ahogy a második részt sem, pedig van pár vígjáték amit meg tudok nézni minden évben, pedig sokan utálják, pl a szomszéd nője mindig zöldebb:), és pár Louis de Funès rész:)

Pozse 2011.05.29. 21:50:35

Megnéztem, elolvastam.
Nem arról volt szó, hogy milyen rossz/jó a film, hanem hogy teljesen ugyanaz, mint az első rész volt. És igaz? Vagy hasonlít?
Az lehet, hogy a mozi röhögött rajta, de a poénok és a film cselekménye ugyanaz, mint az első részé. És mostanában ez az üzlet, mármint a folytatás készítés, mert senki nem mer egy új ötletbe belekezdeni. És mi lesz, ha elfogynak a folytatások? Erőltetik?
Részemről egy RSS-t adok a bolgonak.

Akvyr 2011.05.29. 22:47:58

Nekem már az első is elég izzadtságszagú és kiszámítható volt, hát akkor ez siralmas lesz. Bár az első többszöri nézésre (buszút, mozifanatikusok éjszakája, tesó, stb) javított a helyzetén, mert egy idő után már nem idegesített mennyire sablonos és túlzó hülyeség az egész, tele ilyen MOSTNEVESSÉL MERT VICCES részekkel.

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.05.29. 23:35:01

Nagy király vagy. Jók a gondolataid, a meglátásaid, a véleményeddel több ízben egyetértek és még a videóid is jók, jól adod elő a dolgokat, azonban egy dolog készít ki, mégpedig a folyamatos, szinte mondatonkénti vágás. Nem utasítás, csak jelzem, hogy - szerintem legalábbis - sokkal élvezhetőbbek lennének a videók. De te vagy a főnök, a te videód, úgyhogy csak visszajelzésként, nem hőbörgésként...
Így tovább!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.30. 09:19:05

nah, tegnap megnéztem a Másnaposok 2őt.
hááááááááát...
szerettem nagyon az első részt ez is tetszett, de el kell ismerjem, hogy a film 1az1ben ugyanaz, mint az első rész. nem is tudom igazából, hogy szeretnék e harmadikat...

A nép fia 2011.05.30. 16:51:28

@Jim Tonic: Erre azt szokták mondani, hogy együnk sz*rt, mert több milliárd légy nem tévedhet...

gabeyramone 2011.06.05. 22:19:04

tényleg divattá vált "fikázni" ezt a filmet azért, mert egy az egyben ugyanaz mint az első (egyébként ez sem igaz, a sztori igen ugyanaz, de a poénok totál nem...) ez alatt azt értem hogy akárhol olvasok róla, pestiest, bármelyik portálon, mindenki leírja UGYANAZT: jajj, a kettő ugyanolyan mint az egy, nem éri meg megnézni, de ettől függetlenül persze mindenki megnézi. úgyis. én személy szerint remélem hogy a harmadiknak ugyanaz lesz a sztorija, és hogy nem változtatnak rajta semmit sem, azt is megnézem, és valszeg azon is szétröhögöm magam...

imjustkidding 2011.06.06. 06:03:26

most találtam rá erre a vlogra, nagyon jó, végre egy kameraképes ember, aki értelmesen beszél, és még jókat is mond, bár ez szubjektív. csak így tovább. ha lenne műsorod valamelyik kertévén akkor nem csak a BL és az F1 miatt lenne a programlistában a tv2 és az rtlklub

benec7 2012.04.25. 20:48:19

Szia(ztok).

Én (nem olyan) régóta nézlek és csak most találtam egy olyan témát ami megéri azt, hogy leírjam és talán barmot csináljak magamból.
Most véletlenül arra tévedt a TV (véletlenül) a Disney csatornára és nekem egy tűrhető műsor ment nem tudom ki ismeri a Zeke and Luther és ott tök ugyan ez volt.Jött egy gyerek aki kiütötte a főszereplőket és az 'este túl kaotikusra sikerült' (amennyire lehet egy Disney) és történtek sorra az események, pénzt találtak a zsebbe, csajoztak, mindenféle baromságot és a legdurvább össze is házasodott egy kb 12 éves és egy 17 éves.
Hát ekkora baromságot még életembe nem láttam.
Csak ennyi lett volna.

Szia(ztok).
süti beállítások módosítása