HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



A házas élet SZÖRNYŰ pozitívumai

2013.05.04.

Címkék: a nagy nap gingerclown

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr215281310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rene96 2013.05.04. 22:24:18

Nagyon jól sikerült a videó logikai felépítése szerintem és például engem egy újfajta megvilágításban is elgondolkodtattál a házasságról,szóval köszönöm.Csak egy valami lenne.Szerinted miután egy film rávesz hogy Miku "Ieva Polka" feldolgozására táncolj nem fog kínozni a kiváncsiság,hogy ezt nekem is látnom kell? XD Epres fagyi képe ide vagy oda szerintem az elkövetkezendő időkben az lesz a legnagyobb küldetésem,hogy lekalózkodjam valahonnan és megnézzem. XD Ezt ezek utén muszáj! XD(de pénz azért nem adok érte az ígérem)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.05. 13:09:31

Még soha nem volt olyan, hogy hatásodra nem néztem meg egy filmet, de ezt nem fogom. :D

anii-chan 2013.05.05. 21:43:15

Nagyon jó videó volt, és nem akarok a troll kommentelő lenni, de mint a téma szakavatottja figyelmeztetni akartalak, hogy Hatsune Miku nevét elírtad a végén :)

Gulandro 2013.05.05. 22:13:47

A videó első fele szerintem kicsit szűklátókörűen sikerült (bocs). A házasság és a melegség megítélése nagyon nincsen összhangban a hazai állapotokkal, de megértem, hogy ilyen viszonylag rövid idő alatt egy szándékosan pozitív üzenetet akartál közölni.

Ez a hurrá optimista lelkesedés pedig látványosan akadt fent a film kapcsán ami ... nem több mint egy hollywoodi termék ... sokkal rosszabbak is szabadultak már a nyakunkban az évek során. Bár nyílván ez sem kifogás. Lehet jó filmeket is nézni, komolyan.

De értem, hogy akkor a blog célkitűzése sérülne, de úgy láttam, hogy most kifejezetten olyasmiről "kellett" beszélned, amihez nem sok kedved volt. A tőled szokatlan őszinteség a magánéletedről ezért is volt meglepő ilyen körülmények között.

Pedig a téma érdemelne egy komoly diskurzust.

Mandarin94 2013.05.13. 17:39:24

@Gulandro:
Miért kéne összhangban lennie a véleményének a hazai állapotokkal? :)
Bocsi, ha félreértettem amit írtál, de szerintem ez a vlog eddig sem a többség (?) véleményét tükrözte ezért csodálkozom azon amit írtál
süti beállítások módosítása