HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Hollywood bosszút áll - A világ és a tömegfilm jövője is a szuperhősök kezében van

2012.05.03.

Sok a spekuláció arra vonatkozóan, hogy merre kell most továbblépnie a tömegfilm műfajának. Mert hogy tovább kell lépnie, az kétségtelen, ugyanis jelenleg nagy teljesítményű futóhomokban ácsorog. A konzolipar olyan bevételeket produkál az utóbbi években, nagyrészt hollywood kárára, hogy méltán nevezhetjük korunkat filmművészeti krízisnek. Ez persze valahol érthető, hiszen mikor tudtuk utoljára a saját kezünkkel irányítani Al Pacino-t és az ő szeretett gépfegyverét át végtelen fegyveres támadók tömegén? Mikor lehettünk mi a főszereplői egy Tolkien szerű történetnek? Nos úgy néz ki, Hollywood visszakérdezett. Igen? És mikor láthattuk kedvenc szuperhőseink egész univerzumát életre kelni a filmvásznon? Mikor lehettünk részesei egy tizennégy filmmel felépített világnak? Hát most. Kezdjük el...

Címkék: avengers

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr314486094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2012.05.03. 13:06:31

Elsőnek posztolok. :)

Szinte mindenben egyetértünk, én is ugyanezt éreztem miközben néztem a moziban a Bosszúállókat. Nem tökéletes, nem hibátlan, de élvezhető.

Ugyanazokat is várjuk, én főleg a Prometheust.

De Pacino neve így néz ki helyesen, nem pedig Pachnio. :)

Üdv

zebalu · http://www.balulap.hu 2012.05.03. 23:27:44

Hol a pince?! Pincét akarok! Mi van a másik Gergővel? Él még? Vagy megölted, te IMPOSZTOR!

Llew 2012.05.04. 11:15:53

Nemrég szoktam ide, és azt kell mondjam kolosszálisak a videók ezekkel a szöveg magyarázó képekkel, meg úgy összességében is.

A "Mond ezt még egyszer, hogy szerelmi szál!" résznél majdnem leestem a székről röhögés közben. Grat. :D

Pozse 2012.05.04. 19:25:08

Láhjkolhnám ha lenne Facebookom. Grat!

Goe 2012.05.04. 19:28:50

Baromi jó lett! :D
Őszintén szólva engem nem igazán érdekelt a film, de meggyőztél szóval tuti megnézem.
Kezd érdekelni ez a képregényes világ, ezért is jók ezek a filmek, gondolom (vagy legalábbis remélem) nem én vagyok az egyetlen akinek a fantáziája a filmek hatására kezdett el mozgolódni úgy, hogy előtte baromira nem érdekelték a képregények.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.05.04. 20:44:43

tévedés, hogy a játékipar már több bevételt termel, mint mozi...

ezen kívül a videójátékok történetmesélési szintje még mindig nem éri el a filmekét, max a barátok köztöt, bár az igaz, hogy egy traszformers vagy ilyesmik is a barátok közt szintjén vannak ebben

de a bosszúállók is brutál rossz film volt

tehát végül is a halivud kezd lesűllyedni a játékok szintjére :) és a nép pedig ÉLVEZI

Laciii 2012.05.04. 21:39:42

@endike:
Helyesen a tucatfilm a tucatjáték szintjére. Egy Final Fantasy, vagy akár Warcraft 3 is komolyabb sztorit meg karaktereket vonultat fel, mint a filmek többsége.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.05.04. 21:54:20

@Laciii: szerintem a ff meg a w3 is barátok közt, maximum profin megvalósítva

de attól még ugyanolyan gagyi, üres mint a barátok közt

de hát ez kell a népnek, lost, warcraft meg barátok közt

Laciii 2012.05.04. 22:45:28

@endike:
Ja hogy neked drogos művészfilmek kellenek egészségedre :)

minnifield űrhajós 2012.05.05. 00:01:26

endike troll, összefossa a netet mindenféle sirámokkal meg kesergésekkel, hagyjátok békén.
a bosszúállók meg igen szórakoztató film, bár ilyen lenne a tucatfilm, sokkal jobban állna hollywood...

Thoras 2012.05.05. 00:22:15

Emberek, emberek, miért kell ilyen endike szintű trolloknak beugrani? Hagyjátok, had pörögjön magában.

A Bosszúállókat meg tuti megnézem, már csak Vasember miatt is, de Hulk is nagyon érdekel.

DS90 2012.05.05. 00:41:36

Azért ha jó sztori kell, ott a Mass Effect, ami sztorija néhány filmet lazán kenterbe ver :)

kozi001 2012.05.05. 04:14:58

@endike: A warcraft-at meg a final fantasy-t egy napon említeni a baártok közt-el?
Köszönjük...!

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2012.05.05. 09:37:26

Azt a South Park részt láttátok, amikor Stannek minden szarnak tűnik? És igaza van?

Peter Szegedi 2012.05.05. 10:58:33

@endike: a teljesség igénye nélkül, csak a narratívára példaként: Heavy Rain, Uncharted sorozat, Journey (!), Portal sorozat

Régebbiek: Grim Fandango, Neverhood, Half Life sorozat

De az tény, hogy nem a jó történet a trendi manapság (Hollywoodban sem)

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2012.05.05. 11:56:24

fasza lett, bár mikor kezdett spoileresedni kikapcsoltam, majd a film után

O86 2012.05.05. 12:30:24

Szerintem a Bosszúállóknál jobb filmet idén nem tudnak összehozni. Annyira a helyén van minden abban a moziban, hogy szinte már tökéletes. Én holnap fogom másodszorra megnézni Loki miatt, nekem ő a kedvencem. :-)

ZsKA26 2012.05.05. 21:49:46

O86: Szerintem is kiváló effektekben és akcióban (sőt még karakterekben is tetszetős)de őszintén remélem hogy lesz ennél jobb film.:) Jelöltjeim: Batman3 (bár a kettőt nehéz lesz überelnie),Prometheus,Hobbit.

O86 2012.05.06. 11:02:39

A Prometheus-ra én is kíváncsi vagyok, de a Hobbitot nem hinném, hogy megnézem, mert enyhén szólva nem vagyok Gyűrűk ura-rajongó.

deku82 2012.05.06. 12:12:57

Tudatlanságom miatt kérdem, melyik az 5. film?
Amit láttam: Thor, Amerika kapitány, Vasember 1-2.

Lord Joe 2012.05.06. 13:14:31

Szerintem az 5. a Hulk volt (talán 2003), de lehet hogy tévedek, mert az kicsit réginek hangzik a többihez képest.

A Bosszúállók meg nagyon tetszett, és a kritikád is, bár igaz, hogy eddig nem így tekintettem a filmre, de közben rájöttem, hogy amikor csak említettem, mindig szóba kerültek a Vasemberek, meg Amerika kapitány is.
Amit még mellesleg érdekesnek tartok benne (nem mintha ebben a filmben találnák ki), amit Loki mond, hogy az embereknek kell, hogy uralkodjanak rajtuk. És ugyan a film végén a főgonoszok mondják ki, hogy tévedtek, de közben pedig a "zemberek" közül egyetlen bácsi szállt szembe Lokival, és csak a szuperhősök mentették meg őket. Ráadásul a csatában még a zsaru is ott vitatkozott Amerika kapitánnyal, bár lehet, hogy csak én érzem benne ezt az kis társadalomkritikát (vagy minek kéne nevezni).

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.06. 13:56:34

a nortonos Hulk lesz az, annak a végén benne van Tony Stark már, szóval már kötik össze.

PaperDramaQueen · http://reisuto.tumblr.com 2012.05.20. 18:56:09

Nagyon, nagyon tetszik a videó eleji okboncolgatás, Bosszúállók-témakörben viszonyt csak bolyhos, szivárványhabos és artikulálatlan rajongásra vagyok képes. A Marvel egyszerűen elkényeztet minket.

AbsolutDaav 2012.05.23. 23:38:53

Őszintén szólva én nem nagyon bírom ezeket a popcorn movie-kat... még nem láttam az avangers-et, és meg akarom nézni, de megmondom őszintén elég alacsonyak az elvárásaim... a vasember sem igazán jött be... hát ez van. Már eleve szkeptikus vagyok ezzel a szuperhősáradattal... még mennyi bőrt akarnak lehúzni supermanről? Persze ettől még lehetne belőlük jó filmet csinálni (nem is értem miért vagyok ilyen komoly, khm). Meg ha most tényleg sikerült valami fogyaszthatót összebarkácsolni, izgalmas csatákkal meg néhány poénnal - oké, jól van.

Szerintem viszont Hollywood-ot a saját kapzsisága tette tönkre, nem a játékipar. Már mióta csak a biztos nyereségre törekszik a minőség rovására, bár időnként képes valódi alkotást felmutatni, akár évente 10 vagy 12-őt is (ezeket viszont tényleg érdemes nézni) de a mérleg másik nyelvén ott van az a sok ezer szarság (vajon mennyi értékes perc illetve nemmegújuló energiaforrás ment kárra csak azért hogy tovább hizlaljunk néhány dagadt disznót meg tovább hülyítsük a népet) Igen, Hollywood - kézen fogva a másik nyomorult jómadárral a médiával - igenis eladta a lelkét és meg is bűnhödik érte és ez nem a szuperhősök, hanem a végzet általi igazságszolgáltatás :D - szerintem

Predakon 2012.06.19. 12:42:33

A játék ipar többet termel, mint a filmipar, de ennek is megvan szerintem az oka.

Hiányoltam egy mondatot, persze Gergő stílusában, ilyen nyomatékosított módon - amikor felsorolja a játékok által nyújtott lehetőségeket és a végén hozzáteszi azt a baromi fontos tényt, hogy a játékokban A JÁTÉKOS A FŐHŐS!!!!! úgy élheti át bárki az adott történet egészét, hogy ott van a kezében a lehetőség, hogy irányítsa az eseményeket, nagyobb játékok esetében befolyásolhatja a végkimenetelt, vagy a többi szereplő sorsát, és ennek az élményét az MMO-RPG adja át, aminek grafikája azért nem a legkiválóbb, hiszen a lényege, hogy minél több emberhez el lehessen juttatni. A legtöbb MMO-RPG aminek megvan az a lehetősége, hogy teljes körű PvP szerver alatt futhasson ötvözni képes az FPS-TPS játékok dinamikáját a történet specifikus RPG játékok misztikumával. És ez bizony élvezhető korosztálytól függetlenül bárki számára, aki szereti a fantasy vagy a tudományos fantasztikus világokat.

DE ez egy filmekkel foglalkozó blog, tehát a fent említett végeláthatatlan lehetőségekkel szemben, amit az MMO-RPG-k új generációja nyújt a legnagyobb fegyver a filmek terén valóban az, hogy azoknak az embereknek, akik most játszanak, a gyerekkorában fontos hősöket, és emlékeket vigyék mozivászonra 3D-ben, mert minden kissrác ezt akarta!!! hogy a hőse megelevenedjen!!! nah ez sikerült és jól csinálták... nagyon is jól.

Én Transformers rajongóként azt állítom, hogy a filmek nem rosszak, de való igaz vannak benne olyan dolgok, amit csak azok érthettek meg, akik mind a képregényt mind az eredeti sorozatot látták.

U.I.: A Bosszúállók jó! DE a sztori majdnem ugyanaz, mint a Transformers 3-é kivétel ez alól, hogy a Bosszúállóknál képtelen volt az amerikai hadsereg mozgósítani magát, nemhogy a shield!!! ami sajnos hiányzott... és az a kis lyuk az égen... hát nem az hogy a military lövegekkel egy egyszerű szektortűz elég lett volna, hogy a hőseink addig lokit meg a tornyot lekapcsolják, de ráadásul az atom bombát is (nah itt akadtam ki) hát miért nem a lyukba lövik ki? de most komolyan...
süti beállítások módosítása