HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Én Frankenstein Vs Amerikai Botrány | TaylorTéka

2014.01.29.

Címkék: Amerikai botrány Én frankenstein

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr155788842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2014.01.29. 23:17:55

Alapjában érdekes, hogy végtére is sikert összehasonlítani ezt a két filmet (ha még nagy vonalakban, akkor is), de ebből adódóan az az érzésem támadt, mintha egy minőségi szintet is képviselne.

Persze ez nem így van, de nekem ezt sugallta ez a videó, ami ebből adódóan igen nagy probléma.

Egyébként az Amerikai botrány vajon képes a legjobb film díját elvinni az Oscaron? Fura döntés lenne, színészi alakítások díjazásával már sokkal jobban kiegyeznék.

whattafaka 2014.01.30. 13:05:13

Remek, tök jó. Főszerkesztő úr pörög, mint mindig. Csak azt nem tudom, azt hogy GARGOYLE hogy lehet még máshogy lefordítani Magyarra. Ha valaki tud neki más jelentést, kérem írja meg.

cochabamba83 2014.01.31. 14:22:46

a gargoyole-nak, azaz az épületek, vagyis eredetileg templomok szobor formára alakított vízelvezetőnek a magyar neve az hogy vízköpő... ez nem fordítás hanem ez a neve... tipikus példa most ez a "jajderoszaszinkron" túlokoskodásnak..

Logicka 2014.01.31. 17:00:46

@cochabamba83: Köszönöm, ezzel tökéletesen tisztában vagyok és voltam. A vízköpő rend elhangzásakor az egész mozi nevetett. Hibátlan fordítás, de röhejesen hangzik, erre utaltam a videóban, egy apró ferdítéssel "Gorgon", vagy valami, megtarthatták volna a szó komolyságát és félelmetességét.
Tipikus példa ez a "kiosztommielőttmegértemmitmond" kommentelésnek. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.31. 17:55:07

Lehet mind a két film kimarad akkor, eddig csak a frankensteint nem akartam megnézni, de most már a másikat se biztos. :S

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.24. 15:15:45

nah csak megnéztem ezt a frankeisteint de nem szabadott volna. :S
süti beállítások módosítása