HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



A Demjén Rózsi Hadművelet

2013.12.07.

Címkék: coming out frozen jégvarázs

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr955680604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FTR 2013.12.07. 21:36:16

A csodálatos pókmalac akarom mondani pókember első része nekem kifejezetten tetszett, mind felépítésileg mind látványilag, Martin Sheen tökéletessé tette a kicsit túlidealizált Ben bá-t. Végre nem egy "egyarcomvanésazzaldolgozom" színész játszotta pókit. Bár ha választani kell inkább DC mint Marvel, de a második részt is mindenképp meg kell nézni, ha már sikerült egy igazi reboot-ot csinálni.... Szerintem.

Takeshi Kovacs 2013.12.08. 22:08:19

Nekem ez az új reboot nagyon nem jött be, sőt a film egy ponton már kifejezetten nagyon unalmas, öncélú túlhúzott cgi-akció. Az alapokból meg pont a lényeget, pókember vidám poénkodni is képes természetét ölték ki.

A Tobey Maguire féle alakítás, illetve széria, karakterek (J. Jonah Jameson tökéletes, Willem Dafoe alakítása hátborzongatóan jó, stb) nekem nagyon jól áthozta azt amit a pókember jelentett. Azt a vonalat kellett volna tovább vinni (a homokember karaktere is nagyon jól "faragott" volt).

Ez így olyan mintha most nyomnának hirtelen még egy Batman rebootot. (azért az új Batman, és a Jack Nicholsonos vonulat között van legalább egy generációnyi váltás, technikailag, hangulatilag stb. mégis eltelt 20 év.- nem pedig kb.öt.

Sőt most az új pókember film után, gyorsan legyen mégegy reboot, Will Smith-el a főszerepben!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.12.08. 23:03:50

Nekem a pókember reboot kifejezetten tetszett. Ellentétben az előttem szólóval, nekem Garfield (nem a cica) sokkal karakteresebb. Nagy kedvencem volt anno nagyon régen a pókember képregény (az első 50 szám meg van :)) Az "új" pókember nem egy nagy rakás szerencsétlenség, hanem csak egy srác aki megpróbál és tud is boldogulni. Az arcán több érzést lehet felfedezni az első 30 percben mint amit Tobey 3 rész alatt tudott prezentálni. A fő gonosz mondjuk egy rakat szar volt....azért William Dafoe fasza volt, mondjuk az ő zöld manójával meg csak szimplán a ruhával volt bajom....überplasztik.
Gergő miért nem csinálsz egy Pókemer 1-2-3 kritikát.. vagy volt már?

Takeshi Kovacs 2013.12.08. 23:09:11

Azért persze jobb híjján lehet hogy megnézem a 2. részt is. Lehet hogy most tényleg elalszom. Valaki nézze már meg helyettem, és mondja meg hogy a fentiek fényében megnézzem-e:)

Takeshi Kovacs 2013.12.08. 23:16:57

Az a pókember 3. is zseniális volt szerintem, bejött egy kis sötétség, Alfred Molina elsőosztályú színész, és tökéletesen hozza is a karaktert.

A 4. részbe én még egy John Lithgow-t (csak hogy még egy kedvenc színészem bekerüljön a pókember szériába) szívesen láttam volna, mint mondjuk pléhsuszter:)

Takeshi Kovacs 2013.12.08. 23:23:22

Na tessék kevertem a 2.-őt, a 3-al. A homokember jól meglett formálva, tényleg olyan mintha egy képregény elevenedne meg, ráadásul emberi.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.12.09. 16:34:08

mostantól hadműveletek lesznek?!

A csodapók gyakorlatilag ugyan az lett, int a pókember Tobey-val, szóval nem is baj, hogy nem csináltál belőle kritikát...

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2013.12.10. 16:07:41

Hát bevallom a 'régebbi' első részen én röhögtem. Haverokkal együtt néztük, és lehet, hogy a magyar szinkronnal volt a baj, de amikor elhangzott a zöld manó szájából valami olyasmi, hogy nem gondoltad, hogy egy szadista őrült keresztülhúzza a számitásaidat, akkor végem lett :)) . Természetesen izlések és pofonok, én is megnéztem a 2. és 3. részt, és láttam, ahogy lett egyre jobb és jobb. De az első rész nekem annyira volt jó, hogy megcsináljanak egy jó paródiát (superhero the movie) amiben Leslie Nielsen is szerepelt. Én örültem ennek a rebootnak, vártam, és nem csalódtam. Persze, megértem azokat, akiknek ásítgató volt, mert megint eredettörténet, amikor nemrég ott volt a másik. De nekem már akkor is tetszett, és láttam, hogy ezzel a pár apró változtatással az eredettörténetben sok mindent lehet adni a történethez később. És úgy látom, hogy a második rész beváltja a reményeimet. Trailer alapján. Én nagyon várom, nagyon örülök. És végül, de nem utolsó sorban. Végre egy laza, de nem lúzer pókembersrácot kaptam. Ez a karakter százszor szimpetikusabb, mint a korábbi.

Takeshi Kovacs 2013.12.14. 18:21:51

@G. Attila: Pedig a képregényekben pont az volt a poén hogy a magánéletben lúzer, és bunyó közben idiótán viccelődik :). Pont ezek adják meg a pókember sajátos karakterét. Enélkül 12 egy tucat, felejthető maszkos hős.

Anett 1995 2014.01.22. 18:44:59

A Disney fejlődésére példa még szerinte A Hercegnő és a béka, ahol már azt hirdették, hogy a pénz nem boldogít és az álmokért igenis meg kell küzdeni, nem pedig várni, hogy az ölünkbe hulljanak a dolgok. Szégyen nem szégyen szerintem az a mese nekem jobban tetszett, mint a húgomnak, akinek a kedvéért megnéztem (és ott csak egy szülő halt meg).

Az új pókember szerintem jól sikerült, kevesebb poén volt, de az nagyot ütött (húgom kiköpte a teát), a karakterek realisztikusabbak lettek (végre nem kellett minden második jelenetben egy sikítozó MJ-T megmentenie Pókinak), de én hiányoltam Pókember pénzért verekedős énjét és Jamesont illetve a főgonoszt is céltalannak érzem. Eddig minden gonoszt a hatalom éhsége hajtott, de ő csak szerencsétlenségből lett agresszív szörny. De a második részt én is, mint mindenki, nagyon várom :)
U.I: A Disney által készített pókember mesesorozatról is ejthetnél pár szót, ha már a Disney és ha már a Pókember (a poénjai jók az üzenete nem, de az, hogy együtt vannak a Bosszúállók, az X-menek és Pókember engem odaszögez a képernyő elé)
süti beállítások módosítása