HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Gary Oldman NAGYON CSALÓDOTT!!!

2013.09.14.

Címkék: rush gary oldman

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr235514596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benedekasztalos 2013.09.14. 23:44:04

Körülbelül a feléig azt hittem, hogy az új István, a királyról fogsz beszélni. Egyébként érdekelne is róla a véleményed, persze nyilván ebbe a műsorba az nem férne bele, de pl. a következő élő chat alkalmával jó lenne, ha megemlítenéd, hogy te milyennek tartottad. Őszintén érdekel.
Egyébként köszönöm az összefoglalót, amint lehet, megnézem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.15. 08:03:16

az f1et én se tudom nézni, ezért ez a film se fogott meg eddig, ezután se. :S

"amennyire én meg tudom ítélni...", mi ez a (tőled szokatlan) szerénység?!

Atkakukac1989 2013.09.15. 11:47:22

Remek szezonkezdő. Kicsit féltem, hogy még benned vannak a nyárutó mindenkire ráragadt szétszórtsága és fáradtsága, ami rányomja bélyegét a videóra, de szerencsére nem, így lett.

Egyébként örültem volna, ha a hét másik filmjéről (The Grandmaster) is legalább pár mondatban szót ejtesz.

Álsakál · http://www.teamtuning.hu 2013.09.15. 20:44:53

Tök jó volt (ez is)! Az elején kicsit féltem, hogy le fogod fikázni és örülök, hogy végül Neked is tetszett!

Ami az új Batman főgonoszát illeti, hadd maradjak kicsit a tárgynál: én legszívesebben Kimi Raikönent látnám Mr. Freeze szerepében...D

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2013.09.17. 15:23:12

A Hajsza a győzelemért szerintem zseniális volt. Régóta a legjobb film. 10/10 simán. Pedig nem szórom a 10/10-et kicsit sem. Üdv!

benedekasztalos 2013.09.18. 00:31:16

Szia Gergő!
Egy nagyon fontos dologról szeretnék veled beszélni. Nem írnék, ha nem gondolnám azt, hogy neked is fontos lehet. Kérlek, hogy valamilyen fórumon jelezd, hogy mikor érnél rá egy találkozóra. Nem rajongói ömlengésről van sz, kérlek, hogy jelezz vissza valahogyan!
Köszönöm:
Benedek

whattafaka 2013.09.19. 17:55:57

nagyon jó. :) Röviden szólva szétröhögtem magam ezen a videón. :) Többet nem is írnék. :) Najó, de. Főleg azért fogott meg a mondandód, mert egyetértek veled, és hasonló véleményen vagyok pl az F1-el kapcsolatban.

Nyílméregbéka 2013.09.22. 08:17:34

Idén a második 10/10-es film volt a Rush nekem (a másik a Django), egyszerűen nincs fogás rajta, annyira rendben van ez a film! Minden, a karakterek, színészi játék, fényképezés, a sztori, egyszerűen remek...
süti beállítások módosítása