HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Will Smith Vs Harci Turul

2013.06.08.

Címkék: will smith föld után

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr475351645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyílméregbéka 2013.06.08. 23:01:13

Tényleg ennyire szar?! Mondjuk volt valami sejtésem, tartottam valami ilyesmitől de reménykedtem, ha már ez a "sci-fi éve"... Holnap akartam elmenni megnézni, de így inkább azt hiszem a tajtékos napokra ülök be inkább.
Jó hír, hogy mégis lesz valami felvétel a beszélgetésről! :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.09. 08:43:37

erről a filmről még sehol nem írtak, mondtak jót. Mostanra tuti, hogy kimarad az életemből.

@Nyíméregbéka: így van, jó hír, hogy lesz felvétel!

Kotorov 2013.06.09. 14:08:12

A végkifejlet - mármint a műsoré - egy belénk oltott Mátrix - ami tapasztalunk mind illuzió amit az agyunk hozott létre - és a Doki maga Smith ügynök! legalábbis nagyon erre emlékeztet!

Nagyon jó!

Pájer Csaba 2013.06.09. 15:24:36

@Nyíméregbéka: Üdv! A Tajtékos napok jó film, már ha szereted a francia szürrealista drámát! :)

Z.Z, 2013.06.10. 01:53:09

Én létezem! Tudom, hogy létezem! Amúgy én szombat éjjel néztem meg barátnőmmel a moziban... esküszöm végig a film butaságán gondolkodtam... pl.: mit keresnek a Sziklás-hegységben majmok (ha jól tudom, páviánok voltak), mért képes egy szirti sas 400%-os méret növekedésre, hogyan képes egy kígyó a repülést kifejleszteni, mióta van ilyen erős mérge a közönséges orvosi piócának, hogyan volt képes a természet ekkora evolúciós ugrásokra röpke 1000 év alatt?

FTR 2013.06.10. 23:30:52

Mélységesen egyetértek mindennel amit mondtál a "föld után"-ról ami valójában inkább föld előtt :)
Egy pillanat volt amikor azt mondtam, hogy nah jó most tényleg felállok és kimegyek a moziból, amikor egy kitörni készülő vulkánba/-hoz/-ra menekül és ott beleesik egy tóba... csak nem volt annyira zavaró, hogy hogy lehet egy több száz fokos hegyben egy kis úszómedence? A fegyver jól jönne kerti munkához de semmi más értékelhetőt nem találtam... Remélem azért Szeptemberig tényleg csepegtetsz anyagot különben elvonási tüneteink lennének :) üdv és jó nyaralást(,valamint köszönve az eddigi munkádat): Future

False_GOD 2013.06.12. 10:26:42

Jó meleg volt a felvétel alatt, ugye ? :D

baguvix 2013.06.16. 17:12:32

Többek között a kritikád miatt mentünk végül a Transz című filmre (és nem erre a "mesterműre"). Nagyon jól jártunk vele, szerintem szuper film.

Én nagy részben a "Drive" pózban ültem végig és kicsit úgy jöttem ki mint aki nem tudja hol is van. Ütött a film az biztos :)

Kár, hogy eljött a nyári szünet és már nem hallhatunk tőled kritikát erről a filmről. Nagyon de nagyon szívesen meghallgatnék egyet :)

Bonetti 2013.06.29. 09:08:18

Hogy volt merszed kihagyni az Evil Dead Remake-et?:D

Szörnyű...

Darth Zed 2013.09.26. 11:18:03

Te Gergo, nekem nagyon nagyon tetszett a "nincs levego a bolygon…az egesz egy kurva dzsungel" poen, tenyleg uber frappansan prezentaltad ezt a horribilisnek tuno hibat, a gond csak ott van, hogy sajnos nincs igazad.
Felre ertes ne essek, eszem agaban nincs vedeni ezt a NULLA filmet, de egy olyan sarkallatos pontjaba rugtal bele ami sajnos nem igaz (es akar meg lehetseges is ugy, ahogy a filmben van).

Van levego a Foldon, hiszen az ott elo allatok is azt lelegzik be, a tabortuz is azert eghet. Az egyetlen gond, hogy a jovo embere szamara -aki a ki tudja milyen bolygon, milyen osszetetelu levego belegzese altal MUTALODOTT tudovel rendelkezHET, PLUSZ az elhagyott foldon is atalakulhatott a legkor siman ennyi ido alatt- a Foldi levego MERGEZO. Te is lathattad, a romma tort urhajoban meg siman lelegeznek, csak bizonyos inhallalot kell hasznaljanak, hogy a tudejuk kepes legyen a Foldi levegot feldolgozni. Ennyi :)

Nem vagom, mit erthettel felre, ez eleg straight forward a filmben. No worries mate, tovabbra is birjuk a burad!!! ;)

[MED] Core 2014.05.29. 07:35:45

A kritika után kedvet kaptam megnézni "műélvezet" céljából. A film már szórakoztatóan katasztrofális. Az apa-képed ötletes. Amúgy a 6 és 4 éves fiaim már jobb színészek a kis Jaden-nél. Csak meg kell kérdeznem, hogy ki növelt éppen aktuálisan entrópiát a játékhalmazban ...
süti beállítások módosítása