HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Livechat #4

2013.05.09.

Sajnos, csak félórás lett....low battery :D

Címkék: live chat

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr175291858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Den91 2013.05.09. 21:07:13

Kedves Gergő! Az miért van, hogy 31:33-at ír ki youtube az elején játékidőre, majd amint elindul a videó, 19:15-re vált? Btw a minap voltam a Radio Pinken és utólagos engedelmeddel küldtem a Hírügynökségnek egy számot a születésnap alkalmából :)

Vica8 2013.05.09. 23:47:46

A mostani szakdolgozatodat is megosztod majd velünk?

blash 2013.05.10. 13:10:45

@Den91: a kép megáll, de a hang az megy tovább.

Ennyire csak nem unhatom magam, hogy ilyen videókkal baszom el az időt.

Anett 1995 2013.05.10. 13:49:08

Gergő kérdezted a doktor who rajongóktól, hogy hol érdemes elkezdeni. Az én véleményem az, hogy a második évad karácsonyi külön kiadásával érdemes kezdeni.
Na jó én az ókori részeket nem ismerem, csak a modern sorozatot, de szerintem ha ott kezdi az ember attól még érthető marad. Persze az új sorozat első évadával is lehet kezdeni, mert abban is vannak jó részek, de az első évad első része sokaknak vette már el a lelkesedését a folytatást illetően, mert egyöntetűen gagyinak vallották a próbababák lázadását (és igazuk is volt). A második évadban meg új színész játssza a főszerepet (David Tennant), aki mivel maga is rajongó volt zseniálisan formálja meg a doktor szerepét.
Amúgy egyik spin-off-ját sem ajánlom, még véletlenül sem.
Érdekességként még elmondanám, hogy az egyik főgonosz fajt a Dalek -keket a sótartóról mintázták, mert nem volt semmi ötletük és a Dalekek egyik karja meg egy vécépumpa. Viccnek szánták, de mindenkinek annyira tetszett, hogy maradt :) (Amúgy szerintem mára már annyit fejlődtek a dalekek, hogy inkább hűtőre hasonlítanak XD)
Amúgy remélem elkezded, majd nézni és megmondod róla a tutit, mert én nem találtam rajta fogást. Hacsaknem annyit, hogy néha merő marhaságnak és random hasracsapásnak tűnik a sztori, de aztán mégis mindig képesek ezt megcáfolni.

Den91 2013.05.10. 15:14:50

@blash: Nem tűnt fel, hogy a hang menne tovább, de akkor itt lehet a baj. Köszi :)

novstrage 2013.05.13. 15:33:59

ez aztán epic befejezés volt

Petra Süli 2013.06.12. 18:49:57

Fogsz még ilyen videót csinálni?
mert az nagyon jó lenne mert nekem is lenne pár kérdésem mert csak most regisztráltam de gondolom csak szeptemberben :)de ha csinálnál ilyen videót nagyon megköszönném
süti beállítások módosítása