HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Csatlakozz a Szerkesztőséghez! - Feketén Fehéren #4

2013.05.09.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr445291861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Usamimi 2013.05.10. 15:53:11

Tyű, akkor én most tagja vagyok A SZERKESZTŐSÉGNEK? :D Már szebb a napom... tényleg.

Herr Aurél 2013.05.10. 17:32:06

2:36 Na mi az sok volt a Harcosok klubja?

iron88 2013.05.14. 15:40:19

Nagyon jó a videó kifejezettül tetszett az a rész amikor kamera lett imréből :D

benedekasztalos 2013.08.09. 02:23:13

Kedves Gergő!
Az elmúlt vizsgaidőszakom életem egyik leg.....abbul sikerült időszaka volt (szerintem sokan átéltek már hasonlót), mégis volt benne egy olyan pont, ami gyökeresen megváltoztatta az életemet, ezt pedig jórészt a te blogoldaladnak köszönhetem. Köszönöm az élményeket, sok sikert a munkádhoz!
Az adásaidat meg figyelni fogom ;)

Katalin Gőbölös 2016.05.19. 16:38:07

Nagyon érdekelne, hogy szerintetek is a büszkeség és balítélet meg a zombik, egy értelmes továbbfejlesztés a klasszikus szerelmi történetnek, látványos elemekkel, és és.. én nekem az egyik kedvencem lett.

www.youtube.com/watch?v=JWY5QkKH6Pw&ab_channel=MovieclipsTrailers

kösz
süti beállítások módosítása