HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



A Szerelmes Zombik Éjszakája

2013.04.13.

Címkék: oblivion warm bodies

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr85221487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.04.13. 22:22:41

Oblivionnal nekem sem volt különösebb bajom, jól felépített film volt. Bár én már abba a hibába esem minde egyes filmnél hogy a 10. perc után azon gondolkozom mi lehet a csavar, egészen közel jártam :)
Mondjuk az vicces volt számomra, csak apróság, de 49-es mezben 52-es toronyba menni....

lisztes · http://www.facebook.com/LisztesMegmondjaATutit 2013.04.13. 22:35:39

Gratula, jó lett - mint mindig. Kicsit több Rómeó és Júlia párhuzamot vonhattál még volna.

Cucuminator 2013.04.14. 00:41:18

Jó kritika mint mindig és még az én szőrös szívemet érdeklődővé tetted egy tinirománc iránt. Sajnos Gergő uraság képtelen vagyok "publikussá" varázsolni a megosztást. Minden adatvédelmi beállítást átnyálaztam, de megoldást nem találtam. Esetleg te vagy valamely szaki tudna segíteni? Kicsiny lelkem nagyon áhítozik egy pólóra (szerintem venni is fogok a jövőben).

Norberto666 2013.04.14. 15:21:16

Valaki megtudná mondani mi az a kérdés amiről Gergely Úr beszélt a legvégén. Megnéztem a filmet nem jött le. Lécci lécci lécii!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.14. 17:14:56

Szóval Malkovich eltanulta Willistől, hogy kell unni a filmet amiben játszik...

Miért nem az obvilionból lett videó?!?!

sumáklázadó 2013.04.14. 22:42:05

Szinte őszintén szólva megindító volt a kísérleti művészfilm snitt... várható-e folytatás, ha igen mikor? A "soundtrack" kifogástalan a terjedelem igazán művészi vagy kísérleti vagy mindkettő...

Zolte 2013.04.15. 12:17:10

@Cucuminator: Amikor megosztasz, a Megosztás gomb mellett van egy apró rész balról. Ezt lenyitva választhatsz megosztási módok közül. Ha egy kis földgömböt látsz, akkor publikus a megosztás. :)

Zolte 2013.04.15. 12:19:17

@Cucuminator: Megosztásnál a Megosztás gomb mellett balról van egy kis ikon. Azt lenyitva választhatsz megosztási mód közül. Ha kis földgömböt látsz, akkor publikusra van állítva. :)

Cucuminator 2013.04.15. 13:05:46

@Zolte: Na igen, de a ksi földgömb hiányzik nekem onnan. :( Azért köszi.

xhege 2013.04.16. 08:55:50

Én speciel egyébként is nagyon bírom a zombis filmeket (sok más mellett). Walking dead rulez! :)
Ez a film pedig nagyon kellett. Végre kipipálhattam anyával a romantikus filmnézést moziban :))))) Egyébként pedig simán megéri a mozijegy árát.

Yakko 2013.04.24. 00:38:09

Az Oblivion jó lett, na :) Még azt is mondanám hogy másképp nem lehetett volna mesélni. Az első 30-40 perc döbbenetes volt. Hihetetlenül nagy hatása volt a zenének és nagyon beleillett a posztapokaliptikus "ketten vagyunk túlélők már csak a bolygón" hangulathoz. Rég kellett már egy olyan sci-fi ami populárisabb és nemcsak a célközönségnek szól. Úgy hiszem a zenével sikerült elérniük hogy az unalmasabb részek is élvezetesek legyenek és így fogyaszthatóbb.
Az elején én is kerestem a csavarokat de annyira elsodort a film hogy hagytam meglepni magam. A filmről nekem a "Hold" jut eszembe Sammy-vel :) de a végén sikerült azért egy csavarnak betalálni amire nem számítottam. Mondjuk Asimovot nem adnék a rendező kezébe de ezt a történetet így kellett elmesélni. Annál is inkább mert úgy láttam hogy a képregény írója rendezte a filmet is. :D

Spoiler:
Nekem az tűnt fel hogy a 49-es találta a csajt de az anyahajóra az 52-es repcsivel ment... és még a szaporább szívverése tűnt fel nem is hogy a repcsin más szám van???? WTF? Mondjuk lehet hogy vak mert szeme nem volt :D

Yakko 2013.04.24. 01:14:02

@Norberto666:

Spoiler!!!!

Szerintem Gergő arra gondolt amire Nietzsche: Isten halott :) Komolyabbra fordítva, bennem az a kérdés merült fel hogy az emberi személyiséget hogy tudták klónozni mert a végén azt mondja az 52-es hogy "Ismerlek"....vagy nem is csak mindegyik klónban ugyanaz a személyiség alakult ki? Egyébként is hogyan emlékszik ha azokat a klónozással nem másolták le sőt ki akarták törölni végérvényesen? Emlékező sejtekről is volt már egy-két nem épp sikeres film...
süti beállítások módosítása