HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



A Hírügynökség működőképes live chat után kutat - Negyedik rész

2013.04.07.

Címkék: live chat

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr995205699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

progvog 2013.04.07. 20:24:50

fogalmam sincs miért, de én teljesen biztos leszek benne, hogy egy fasza kis film lesz a warm bodies, és köze nem lesz ahhoz a 'twilight zombikkal' baromsághoz, amit mindenki rögtön rásütött

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2013.04.08. 03:51:45

Megnéztem a Warm Bodiest. Várom a kritikát, nagyon:). Lehet, hogy csak nálam volt alacsony a mérce (ugyan mi jó sülhet ki ebből, főleg az ilyen nempontklasszikus tinirománcok után), de én végig szórakoztam. Az elején jól hangulatba hozza az embert, jól esett egy kicsit röhögni, így az inszomnia közepén:P. Kellemes csalódás, hogy őszinte legyek... Bár lehet, hogy a fáradtság beszél belőlem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.09. 10:56:17

hát én eddig minden videódat megnéztem a többségét kommenteltem is, de 44 perc???

ez most kimarad.

Cucuminator 2013.04.09. 20:49:45

@doggfather: Pedig volt már egy ilyen maratoni hosszúságú... :D Én darabokban tekintem meg, néha-néha 10-10 percet.

GoldenMayer 2013.04.10. 19:09:14

Sziasztok !
Szia Gergő !

Azért írok ide , mert nem tudom, hogy ezzel a dologgal kapcsolatban hova írjak.
Úgy emlékszem mintha említetted volna az egyik videódban, hogy weboldalra lenne szükséged. Én egy weblap készítő vagyok és szívesen csinálnék neked weboldalt. Van esetleg valamilyen email címed vagy Skype elérhetőséged amin ezt megtudnánk beszélni ?
Előre is köszi a választ !

Minden jót !

G.M. :)

Pál Máté Nagy 2013.04.11. 19:55:11

Kedves Gergő
Két kicsi reakció ehez az adáshoz.

Furcsa mód engem még a hitemben is megerősített a Dogma c. film, ha lehet így fogalmazni.
Sok érdekes és gyakorlatias témát dobott fel, amivel nem igazán szokat foglalkozni és meglepően értelmes válaszokat/humort kanyarított köré (pl.: új és ó szövetség közötti különbségek, a hittel vagy a megszokással való templombajárás, az angyalok és az emberek közötti különbség stb...).

Említetted, hogy ezen héten is egy "rossz" filmmel fogsz foglalkozni, merthogy a, ezt követeli a nép b, a negatív hangvételű kritikák kelendőbbek (a kettő ugye összefügg), ennek ellenére szeretnélek bíztatni arra, hogy egy nagyon fontos oldala volt/van ennek a műsornak az, hogy kiemeli a tengerből azokat a hollywoodi alkotásokat amiket ténylegesen érdemes megnézni.

Figyelmedet köszönöm,
további örömet kívánok neked a műsor szerkesztéséhez :)

Máté

Ui.: én nagyon örülnék egy új weboldalnak :D

GoldenMayer 2013.04.25. 13:26:12

Szia Máté !

Neked is nagyon szívesen csinálok új weboldalt. :) Vagy te erre a site-ra gondoltál ?

G.M.

Logicka 2013.04.25. 14:05:54

@GoldenMayer: Szeva

Nagyon köszönöm a felajánlásodat :) Elvben folyamatban van valami, de hát már volt is ilyen lesz is ilyen, ha bedől, észben tartom az ajánlatodat :)

G.
süti beállítások módosítása