HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



Project X kritika és Johnny Depp a VÁMPÍR

2012.03.17.

 

Címkék: johnny depp george clooney pszicho avengers dark shadows veszélyes vágy

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr484322970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucbuc 2012.03.17. 23:35:05

A videó jó volt. :)
Viszont ahogy beszélsz angolul azt kicsit fáj hallgatni. :)

Atkakukac1989 2012.03.18. 11:29:15

"Szvetlána a neve, a következő Twilight kritikára faragtam" - :P mekkora volt :D

Egyébként a bulifilmek azért okoznak kellemes szórakozást néha szerintem, mert ha nem is voltunk részese mindannak ami ott történik, akkor is visszaidézi a gimis emlékeket, ami a legtöbb embernél nagyon jó korszak volt. Így nosztalgiafaktora miatt mindenképpen felnőttként is nézhető a dolog. De azért legyen kicsit minőségibb, ne ilyen agyatlanság.

Jó példák: Amerikai Pite 1-3 és remélhetőleg a 4. rész, Superbad, Buliszervíz

MoonTiger 2012.03.18. 12:41:54

Boldogít a tudat, hogy rohadt kocka vagyok, és ilyen partikra a büdös világon be nem tettem a lábamat :D

PaperDramaQueen · http://reisuto.tumblr.com 2012.03.18. 17:30:20

Ez a videó egyszerűen fergeteges, talán a lámpa hatása, de jobban sziporkáztál mint Kállen Eduard - szóval ne ásd el magad, csak mert tetszett egy rossz film, azt hiszem, ez ugyanolyan bűnös élvezet mint a levesnek álcázott sosemvoltkínai tartósítószerlé vagy a töményglükóz tortaformában.

A partykérdés. Macskás vénkisasszonyként általában a közelükbe sem keürlök, ugyanis ha besodródom, rögtön én leszek a társaság középpontjába és le sem tudom vakarni magamról az illuminált pajtikat. Bevallom, ilyen partifilmeket látni kicsit olyan, mint természetfilmet nézni egy ismeretlen fajról, hiába voltam már én is pár súlyos buliban, nem lett a világom része. Nem ítélem el, aki ezzel kompenzál vagy aki tényleg jól érzi magát amikor a dob meg basszus zakatol a belsőszerveiben, de azt hiszem az a legfontosabb, hogy az ember azért partizzon, mert partizni akar, és nem azért, mert nincs más. A kiskamaszos Disney filmekben (az első kritikához visszacsatolva) bosszant mindig rettenetesen az a hihetetlen partikultusz, ami ott tombol: ha nem hívnak meg egy partiba, lúzer vagy. Ha nem rendezel házibulit, lúzer vagy. Ha parti van, az olyan parti hogy matraaccal csúsztok le a lépcsőn és kutya bajotok sem lesz. Mindenki táncol, mindenki tud táncolni. Senkisem taccsol be a bólétól.

Azt hiszem, minden kornak meg kell találni a maga szórakozási lehetőségét, de nemmm tudom, a diszkókultúra (mostmár: klub) mennyire AKTUÁLIS ma még, az ilyen körökben mozgó ismerőseimet mindig panaszkodni hallom, hogy egyre laposabb, minden hely egyforma és már gátlástalan mennyiségű alkoholt kell fogyasztaniuk, hogy élvezni tudják.

A Veszélyes Vágyaknak iszonyú a címe. Olyan, mintha az ikszedik tökártatlan romantikus film lenne, és szerintem rengeteg szerelmespár ül most is a mozikban döbbent arckifejezéssel, pedig a lány csak Fassy bácsit akarta látni.

Tim Burton pedig nálam az Alice Csodaországban-al vágta el magát. Olvastam róla a kritikádat, de az nekem annyira sikoltóan családbarát volt (nem egy happyend zárta, hanem legalább ÖT), hogy hiába néztem meg moziban kétszer, nem lett jobb, és elkezdtem rejtegetni a díszkiadásos Burton DVDimet. Tudom, hogy Disney és PG, de olyan fantasztikus dizájnnal csinálhatott volna belőle valami iszonyú menőt. A mostani film tényleg egy bazdmegtvájlájt limonádénak tűnik, ám félek nem lesz elég savaborsa ahhoz, hogy egy tényleg erős revanst vegyen.

Khal 2012.03.18. 20:42:52

Engem boldogít, hogy ilyen élményekben lesz részem :) És most add a körtét!!!!!

KeatsNobu 2012.03.18. 20:58:44

Egy bulifilm szerintem attól lesz jó, ha feldobja a hangulatod, vagy kedvet csinál ahhoz, hogy kimozdulj a szobádból. Nekem a kedvenc és egyben leggyűlöltebb bulifilmem a Groove vagy más néven Trend, mert miután megnézem azt a filmet, ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy elinduljak egy ravepartyba, majd rájövök, hogy bilibe lóg a kezem, mert ez már nem a 90-es évek. :)
[img]http://www.freee.hu/dinamikus/groove-cover.jpg[/img]
Dark Shadows trailer...valaki szedje szét Tim Burtont, és rakja össze újra, hátha helyreáll az elméje.

TomDenem 2012.03.19. 21:15:32

Ki mondta, hogy nem vagyok részese ilyen buliknak? :)

Leita 2012.03.20. 10:46:17

Nem kell a körte.

Ami itt fontos, az a személyed és nem holmiféle háttér, nemigaz?
Johnny Deppet már várom, köszi.
Identitás,kamaszkor,egyéniség,krízis,elköteleződés,életforma...már megint csupa fontos kérdés egy halomnyi jó példával.
Az identitászavaros fazonod jól állt - röhögtem eleget :)
A korai záróból sajnos van elég, azt hiszem.
Szóval....hogyismondjam.....Neked köszönhetőleg.....igen,tudd...ÖNELEMZŐ NEURÓZISBAN szenvedek, úgyhogy megérdemelt a körte :)

Ugye enyém a körte?

Dosi 2012.03.30. 20:15:30

Komolyan...néha kezdem azt érezni, hogy valami jövőbelátó képességem van, vagy bekameráztad az agyamat, mert őszintén, 2 hete néztem meg a Veszélyes vágyat. Nekem nagyon tetszett. Egy bajom volt vele, hogy a Freudi elméletekből egyet sem említenek. Egyszerűen még a szerencsétlen szereplő is ki akart már törni ebből a "csak szex és más semmi" elméletből, de nem is hagyták neki. Ennek ellenére szerintem jó volt. A zenéje nagyon tetszett, be is raktam a kedvencek listámba.
A bulifilmekhez kedvem sosem volt leülni. (Bocsi, ne vegyétek sértésnek.) De most, őszintén. Ki az a nem komplett, aki ahelyett, hogy elmenne bulizni, belógna valahova, vagy csak elmenne a haverokkal és inna egy sört, megnéz egy bulifilmet, aztán otthon siránkozik euforikusan a film után, hogy milyen jó lenne egyszer elmenni egy ilyen buliba!
Kedves MoonTiger! Tisztellek, amiért legalább bevallottad! Nem szántam sértésnek, mivel a szórakozásnak kismillió fajtája van.
Az én kereséshez pedig csak annyit fűznék, hogy ma éppen egy emelt szintű érettségit dolgoztam ki a tömegkommunikációról, amikor hirtelen beugrott, hogy ha mindennek ekkora hatása van az élet legapróbb területeire is, akkor igazából én még statisztának jó lehettem volna a Mátrixba az utcai jelenetbe.
Ja és még valamit. Nagyon szeretem Tim Burtont, de ez nem azt jelenti, hogy ettől még ő nem hibázhat... magyarul, még rendezhet szar filmeket, amiket majd kompenzálnak a szexisten Deppel.
Kb ennyi. Köszi a videót!
süti beállítások módosítása