HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



The Artist kritika - Hogy készül az Oscar díj - MI AZ HOGY TWILIGHT 6?!

2012.02.26.

 

Címkék: shame díjkiosztó twilight transformers 4 kémes hármas the artist oscars 2012

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr114207135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ddonnie 2012.02.26. 10:08:28

ez is egy remek, szórakoztató és vicces videó volt:) főleg azon, hogy Peti kultúrrasszista röhögtem fel hangosan:D:D

de a kritikáddal nem értek egyet, szerintem 2011-ben egy némafilmet létrehozni (igazából mindegy, hogy milyen célokkal) óriási merészség, de nekik bejött, és őszintén meg is érdemli, a rendezés fantasztikus ebben a filmben, az utalások, a szimbolizmus olyan szépen van vászonra húzva, hogy csak bámulunk... oké nem tökéletes film de nem hiszem, hogy ezt csak az oscar-ra gyúrták volna... nem úgy mint a segítséget...

Atkakukac1989 2012.02.26. 10:25:11

Viszont az egyértelmű, hogy a Shame úgy eszi meg reggelire majdnem az összes legjobb film díjára jelölt filmet, hogy még a gyomrát sem fekszi meg.

Fassbender és Mulligan is fantasztikus. Meg úgy az egész film úgy jó, ahogy van! Az utóbbi évek legjobbjai között van. Sajnálom, hogy nem kapott saját videót, de legalább megemlítetted és ez jó.

"A Hollywood Hírügynökség hirtelen haragja hullik majd a homlokotokra" :P Szép alliteráció, szakadtam a röhögéstől.

Tetszett a videó old school stílusa is. Nagyon ötletes volt. A következő videóban azért egy fél mondatban légy kedves emlékezz meg a nyertesekről. Vagy mi az ami utólag helytelen döntés volt.

ladib 2012.02.26. 10:56:05

Betegesen jó volt. :)

bucbuc 2012.02.26. 11:55:25

A helyzet az, hogy csúsztatsz, nem egyszerűen öreg, fehér emberek, hanem még zsidók is.
Csak jelzem, ezt nem mindenhol bűn kimondani, te sem mered.

Prodge 2012.02.26. 12:01:29

Ez nagyon jó video volt, grat hozzá:D Egyébként bucbuc-nál ott a pont;)

bucbuc 2012.02.26. 12:04:04

Egyébként végre nem ciki az őrjöngésed, sőt vicces. Összességében király kis alkotás lett.

Gabenkutya 2012.02.26. 12:57:48

Fergeteges alakítás újfent. Amúgy a The raid trailere már majdnem fél éve kint van, én is tűkön ülök azóta. A zenéjét a Linkin Parkos Mike Shinoda jegyzi majd, állat lesz.

ElleProcter 2012.02.26. 13:29:00

Ez most nem a témába vágó, de ki látta az underworld 4-et? én nemrég, mondjuk engem csak elráncigáltak, és be kell vallanom nem láttam az előző hármat. De a négy számomra olyan volt mintha valaki mixelte volna a twilightot a kaptárral. és nem lett valami fényes eredménye...

Zamo 2012.02.26. 14:28:19

xD
Szerintem Gergő te Twilightfób vagy!
Te magad is Twilight rajongó vagy, csak nem akarod beismereni! xDD
hát mit mondjak...
a pénz beszél... :P
Transformersből nem a 3. volt az utsó rész? vagy pénz miatt csinálják megint?

Engem az ilyen oscar meg golden globe, meg stb. szarság régóta hidegen hagy...
egyáltalán nem tükrözik az én véleményemet, szóval itt is valamilyen pénzi alapon kapják a díjakat, nem a tehetségért...

Zamo 2012.02.26. 14:30:43

@ElleProcter: 4-et még nem láttam, csak első hármat, nem vagyok olyan übernagy vámpírfan se semmi ilyesmi, de nem volt rossz...
nahjó kicsit borzalmas volt, hogy itt is szerelmes vámpírok (továbbra is: szegény Drakula :( )
már ezt a szerelem témát mindenhova berakják és ez is tönkrevághat 1 filmet, minek mindenhova szerelem?

jah azé h dugjanak és legyen pucér csaj és akkor + pár kanos néző, akinek csak kutyája van...

és szerencsére azé underworld annyira nem twilight utánzat (legalábbis az első 3 rész) mert előbb készültek mint az a szutyok

KeatsNobu 2012.02.26. 15:35:01

Az Underworld 4 szerintem teljesen korrekt volt, abból kiindulva, hogy egy újabb rókabőr, és nekem ez a rész hozta vissza legjobban az 1. hangulatát.
A video első fele annyira tetszett, hogy 2-szer majdnem telibe köptem a képernyőt teával...nekem még nem igazán sikerült megemésztenem a gondolatot, hogy valóban A némafilmes viszi majd el a pálmát, és miért érzem azt, hogy Scorsese lesz a gála nagy vesztese...pedig szegény annyira készült erre a gálára...csinált egy gyerekfilmet nem gyereknek, ami igazából szép, jó a témája, de vontatott...és vajon a csajok közül ki kap majd díjat? :D

Zamo 2012.02.26. 17:50:27

jah még gondoltam, ha érdekel a készül olyan film hogy Iron Sky
itt a trailere:
www.youtube.com/watch?v=Py_IndUbcxc
ha érdekel kommentálhatod xD
a filmről nem tudok sokat, csak a trailert néztem...

bucbuc 2012.02.26. 18:23:16

@Zamo: "vagy pénz miatt csinálják megint?"

Eddig is azért csinálták.

Atkakukac1989 2012.02.26. 18:38:20

Viszont egyvalamit illik tisztázni, hiába nem mondta Gergő a videóban, ahogy említitek a zsidós dolgot, csak az öreg fehér emberest, attól még nem változik a helyzet.

Az Oscar a legfontosabb filmes díj, bárki mondjon akármit róla. Persze lehetnek rossz döntések, meg fájó hiányok, de Hollywoodban még mindig ez a mérvadó.

Ha díjjal a zsebedben távozol megnyílnak előtted a legnagyobb filmes lehetőségek, szerepek. A fizetésed is horribilis lesz stb.

Szóval ez számított is, meg továbbra is fog.

Egyébként meg attól, hogy a Drive és a Shame kimaradt ugyanúgy mesterművek lesznek 50 év múlva is. A közönség emlékezni fog rájuk. Gondoljatok bele: a Drivenak ugyanúgy 1 darab hangvágás jelölése van, mint a Harcosok klubjának volt anno.

És nézzük meg milyen magasságokba jutott a Fight Club. Sokkal többen emlékeznek rá és fognak is, mint mondjuk egy többszörös nyertesre. Szóval erről ennyit.

kaamir 2012.02.27. 11:15:55

Akkor hinnék ebben a fehér öregember elméletben, ha az Oscaron más eredmények születnének, mint máshol. A helyzet azonban az, hogy ugyanazt az eredményt szülik meg, mint az összes többi díjátadó (BAFTA, GG, szakszervezeti díjak).
Szerintem inkább a lobbi számít: az Artist mögött Weinstein-ék állnak, róluk meg tudjuk, hogy bármiből tudnak Oscar-díjas filmet "varázsolni".

Robb20 2012.02.27. 11:41:03

@kaamir: Jaja BAFTA-n is kapott vagy 6 díjat az Artist, viszont ott legalább jelölve lett a Drive, meg Refn is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.02.27. 13:17:27

csoda, hogy nem kaptál agyvérzést. :D:D

mutant · http://universal.blog.hu 2012.02.27. 15:56:56

Ember,te mit tolsz? Kérek belőle én is :)Az Ed Wood-ot egyszerűen nem tudtam végignézni,pedig Deppet imádom,talán velem van a baj.

bbbarniii 2012.02.27. 16:30:33

A The Artist nagyon jó volt. Imádtam.

A Shame érdekel, majd meglátjuk.

TF4 és Twilight 6 pedig NEM KELL. TF4 különösen nem.

bbbarniii 2012.02.27. 16:33:31

Ja, a Raid Redemption meg ÜTNI FOG! :)

2012.02.27. 18:41:01

csak mondom, hogy a legtöbb mozibajáró nagymama már nem látott némafilmet.

cornelius c. 2012.02.28. 00:18:41

REC3.-at az oszkárra!...

Leita 2012.02.29. 15:42:59

szerencsefi vagyok, mert ezt megtaláltam...rég nem röhögtem ekkorát, még a könnyeim is...becsszó:)
ez nagggyon jó ;)

deku82 2012.02.29. 17:11:00

Mondanám, hogy a szokásos minőség, gratulálok!
DE! Ezzel a résszel új mércét állítottál magadnak. :D
A TF4 nagyon zavar, hogy jön, mert úgy érzem, meg kell majd néznem. :S
Ez az akciófilm pedig nagyon jónak tűnik.(?)

PaperDramaQueen · http://reisuto.tumblr.com 2012.03.04. 17:28:36

Amilyen mázlink van, valaki most hirtelen feltalálja az időutazást és a The Artist fogja visszavinni az előkornak büszkén és boldogan, megmutatván, mennyit nem haladtunk.
Grrrr.
[jó fangirlként muszáj kiemelnem, mennyire élveztem a dührohamodat a végén. ami nem szép tőlem, de kvázi az asztal alá röhögtem magam először, másodjára, harmadjára és mindahányszor néztem, és nevezett asztal alatt megtaláltam egy rég eltűnt sorkiemelő filcet, szóval örök hála. már csak ezért is.]

Gréti94 2012.05.02. 17:10:38

Én holnap fogom megnézni a The Artist-ot, és már legalább tudom, hogy mire számíthatok. Sajnos nem a nagyival megyek hanem az unalmas osztályommal... :P
Én egyébként megértem, hogy nem bírod az öreg Michaelt, de megmondom őszintén, én szeretem TF-et. Az Alkonyattal meg úgy vagyok, hogy az első rész volt a legjobban nézhető, és utána.... szlussz. Már csak azért nézem meg a többit mert kíváncsi vagyok, mennyire rontják el a könyv fantáziavilágát, egyes tehetségtelen rendezők és színészek.
Becsszó, ezen a kritikán még apum is röhögött :) én meg majdnem leestem a székből, amikor felkaptad a széket xD

drg8 2012.12.20. 23:59:05

Az alkonyatra részben kíváncsi lennék, ha tudnám hogy a rendezők tudják hogy mit akarunk látni folytatásba... , úgy értem a hajnalhasadás második része vége lett heppy end-del, és most ott tart hogy van egy érdekesnek kihozható karakter: Renesmee.
Hiszen Nessie egy félvér, igazán sem a halandók sem a halhatatlanok világába nem tartozik, és egy farkas a párja. Ilyen kombináció még nem volt filmvásznon, csak sajnos ha véletlenül ezt is választanák megcsinálásra, akkor is elrontanák, például azzal hogy beengedik azt a három szerencsétlent a forgatásra.
süti beállítások módosítása