HTML

Hollywood Hírügynökség


Egy hétrekész (mainstream) filmkritikai platform, ami messze nem olyan komoly, mint a mondat első fele. További információért olvasd el az Ars Poetica-t.



X men: Az elsők - mind időben, mind minőségben

2011.06.04.

 

Még mindig nem tudom túltenni magam rajta, milyen jó volt ez az új X men film. Nem kérdéses, hogy a mainstream Marvel képregények közül ennek a történetnek volt a legnagyobb esélye nagynak és intelligensnek IS lennie a filmvásznon, de hogy ezt én meg is értem...csodás. Kétségkívül ott van minőségben az első két "régi" X men film mellett, a farkast meg a botrányos X3-at pedig hála a jó égnek nem csak minőségben múlja felül, de egyes történetelemekkel gyakorlatilag ki is törli a kontinuitásból. És ez így van rendjén.

Várom kreatív érveiteket, hogy a "Passion play" miért nem lesz veszett szar. Tudom, hogy vannak benne tehetséges színészek, de ha Megan Fox kapja a központi, kiemelt helyet, sok jóra nem tudok számítani. Meglássuk. Az viszont biztos, hogy a Rise of the planet of the apes" kiváló popcorn film lesz. A történet úgy tűnik nagy vonalaiban arcátlanul sablonos, de a látvány és a bizarr atmoszféra még elviheti a hátán a dolgot. Nomeg az a gorilla is, aki pusztakezes verekedésbe keveredik egy helikopterrel. Művészet.

Címkék: kung fu panda majmok bolygója passion play

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hollywoodhirugynokseg.blog.hu/api/trackback/id/tr352956378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kelbi 2011.06.04. 17:09:10

Üdv!

Az eddigi videóid kb. szenzációsak, csak így tovább! Összeszedett, tematikus, vicces, király!

Jó, hogy ezt a kritikát még ma kiraktad, este megyünk nézni a filmet. Eddig kétféle kritikát olvastam róla, kb. a nagyon szar - nagyon jó szélsőségek mentén. Kíváncsi leszek, milyenre sikerült.
A Fast Five-ot pótold be mindenképpen. Ha megnézed az értékeléseket, veri az összes előző részt. Elkezdtek váltani a koncepción, kicsit olasz melós irányba mozdult a dolog. Tényleg jó lett!
Már a 4. rész se volt annyira tré mint a 2 és a 3, arra jobb híján ültünk be a moziba egy délután, kellemes meglepetés volt. Az 5. viszont egyértelmű, brutális pozitív csalódás!

factorywow 2011.06.04. 22:57:02

Imádom a videóidat csak így tavább.

DE a mostani videóban felfedeztem néhány hiányosságot :

- Nincs intró...én imádom az intródat a régi paintes fickóval és a " Hollywood we never going down" számmal... követelem vissza :D

- Nekem egy kicsit hiányzik az enyhe hadarás és a ripcsaság kezdőkövét karistoló (vagyis egyátalán nem eltúlzott) viselkedés, szerintem nagyon illik hozzád(mint az első "élőszereplős" videódban).

Ja és igazán csinálhatnál hosszab videókat egy 8-10 perces humoros-mozibemutatós sorozat nagyon jó lenne mert összekötné az információátadást(kritika,beszámoló stb.) és a stand-up comedy-t és ez igazán nagyot ütne. Persze nem azt mondom, hogy menj el rögtön humoristának és tudom, hogy egy hosszabb videót sokkal nehezebb megcsinálni de mégis fejet hajtanék előtted ha meg tudnád csinálni. :P

Attylon 2011.06.04. 23:44:34

Hogy hozzászóljak a videó tényleg remek lett. Örömmel tapasztaltam, hogy megfogadtad a többség tanácsait és kevesebb a hadarás és a vagdosás. Így szerintem pont jó. :) Factorywow valószínűleg egyedül van az ellenvéleményével :P
Nos az intróról annyit, hogy tényleg tök jó és azzal úgymond licencelhetnéd a videóidat :) Csak figyelj a keverésre, mert az előző részekben túl hangos az intro és outro a lényeghez, a beszédedhez képest, mindig tekergetnem kellett a hangerőt.
A hosszabb videókat én is csak javasolni tudom, bár mondjuk akkor valószínűleg nem tudnál hetente jelentkezni. Nem tudom melyik lenne jobb.
Remélem nem volt túl kritikus lecsengésű a kommentem, csak segíteni akartam :P

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.06.05. 11:34:15

végre lassabb a beszéd, kevesebb a trendi vágás (mi ilyen nyugis ország vagyunk) és végre nincs hosszú intró -saját példából tudom, arra senki sem kíváncsi (és ha valaki mégis, az behozza az első videót és mindíg visszatekercseli az elejét). az meg pláne örvendetes, hogy már nem az első helyen hallom, hogy az új X-MEN film bruttáljó

hebab 2011.06.05. 13:29:49

nagyon szar volt a First Class. az a gyanúm, hogy senkinek nem tetszhetett, aki az X-Men univerzumban otthon van. tele ellentmondásokkal a később játszódó filmekhez, az eredeti történetről (képregény) meg már nem is beszélve. nem értem, Stan Lee miért ment bele ebbe.

bknn 2011.06.05. 13:33:44

Szerintem nincs azzal gond, ha valaki hadar, hatásos alkotóeleme is lehet a videónak, HA az illető azt artikuláltan és tisztán teszi. így egy kicsit erőltetettnek tűnt, a srác bele is sült néhányszor.

Lambotze 2011.06.05. 13:50:39

Ez kurva jó volt, nagyonnagyvagy.

Megnézem a többit is.

deku82 2011.06.05. 14:16:40

A korábbi videóid még nem láttam, de ez nagyon ott volt! Pont ilyen mozis műsor kellene a TV-be.

Thresher 2011.06.05. 15:59:26

Kicsit már hiányolom a hadarást, mintha csigalassan beszélnél! :)

Lassan beáll a megfelelő szó/perc arány....:P

szabiaki (törölt) 2011.06.05. 16:04:06

@hebab: jó volt az x-men. Eléggé otthon vagyok benne és tetszett. Akikkel néztem és még nálam is jobban ismerik azoknak is tetszett.

professzo xévier? wtf? nev-nyújor?

ravon 2011.06.05. 18:03:38

Csak hogy Factorywow ne legyen egyedül:

Szórakoztató netes videó kategóriában én RWJ-t követem, és a hadaró ripacs sok vágással nos, szinte műfaji követelménynek tűnik. Igen, koppintás meg minden, de gyakorlatilag a műfaj is, így nyugisan az egész olyan kezdetleges, uncsi, és olyan kelet-európai. :)
Pont az a lényeg, hogy 5 percben (annál többet ugyan ki szán rá a megnézésére) minél több infó legyen, és ha egy poén nem jó, pillanatokon belül jön a következő, és nem kezdem el nézegetni, mennyi van még hátra (mint most tettem).

Amúgy tényleg vicces, szerintem hadarva is tiszta, és szimpatikus kezdeményezés az egész. Én követlek, ha nem amatőrödsz be ;)

hebab 2011.06.05. 22:34:25

@szabiaki: tetszett, hogy Shaw-ból, akinek csak a kinetikus energiát szabadna elnyelnie, nem mindenféle energiát, supermant csináltak? hogy Magnetoból, aki egy valódi zseni eredetileg, egy nyafogó félőrültet csináltak? hogy a legendás Charles-Erik barátság, ami az X3-ban még Jean Grey beszervezésekor is tartott, az új film szerint gyakorlatilag néhány napig tart? hogy ugyancsak az X3-ban Xavier még tud járni Jean megjelenésekor, itt meg már fiatal korában lebénul? a Cerebro, amit ugye Magneto és Xavier épített együtt, itt Beast műve? Beast úgy egyáltalán? hogy Mystique teljesen logikátlanul pártol el a vele együtt felnőtt mostohatestvérétől, pusztán azért mert Magneto mondott neki két mondatot? hogy Magneto így szerzi a sisakját, holott köztudottan az a képessége is megvan, hogy korlátozni tudja a telapatikus erőket saját magára nézve, vagyis a sisakot maga találja ki és készíti? vagy az, hogy Magneto egyszerűen csak átveszi Shaw helyét, a film szerint nem is ő hozza létre a Brotherhoodot, hanem az egyszerűen a Hellfire Club továbbélése? különben is, Magneto túl egyszerűen van ábrázolva. ennél sokkal összetettebb személyiség, bonyolult megítélni, nem is lehet rá azt mondani, hogy ő gonosz, hanem valami meghatározhatatlan jó és gonosz között.
és még sorolhatnám. ezek koncepcionális problémák, nem kis hibák, amitől még szrethető, vagy át lehet siklani felettük, ezek tönkrevágják az X-men univerzumot.

Thresher 2011.06.05. 22:47:15

@hebab: Az első észrevétel nekem is feltűnt, de a többi simán elnézhető annak fényében, hogy a korábbi filmek miket toltak az arcukba...

És ha jól sejtem, ha ez nem tetszett, akkor a többi X-film se tetszett, ugye?

A filmről, most jöttem ki...

Spoilerveszély!!!!!!!

Tetszettek az apró, kis ötletek: face-to face duma az elején Eric és Shaw között, kamera váltás, majd bumm, ott a hentesüzem, vagy Rebecca Rominj Stamos belekeverése...vége kicsit megalomán volt, bár ez (sajnos) kötelező egy ilyen filmnél.

A nép fia 2011.06.05. 23:02:42

@hebab: Senkit nem érdekel, hogy Stan Lee belemegy-e, amíg a jogok a FOX-nál vannak. :-) Egyébként én nem is láttam cameo-zni az öreget.

Szerintem is jó az új X-MEN, 16 éve vagyok olvasója, fél tucat reboot-ot olvastam már a füzetekben, és azt kell mondjam, hogy ez a film életképes. Folytatást akarok!

Passion Play: nem is tudom megfogalmazni, miért volt rossz. Egyszerűen... nincs rá szó. Pedig a nő gyönyörű, tényleg, még a CGI-szárnyak is elmennek szódával. Nem, ezt nem lehet megmagyarázni. A kaka az bizony kaka.

A Kung Fu Panda 2 egész jó kis mese. Látványos, aranyos, vicces, ugyanakkor az egész sokkal sötétebb tónusú, mint az előző rész. Nekem tetszett, 4/5.

OFF
Hűű, de fura volt, hogy lassan beszéltél! Viszont jobb így, csak az ujjaid ne tördeld! Intro jöhet, de nem volna hátrány, hogy picit rövidebbre vágod. Az outro sem baj, ha van, így kerek. Ez milyen újság volt a kezedben? Magyar Nemzet Magazin?

hebab 2011.06.05. 23:02:52

@Thresher: de, a többi tetszett, kivéve a Wolverine-t. azokban csak olyan csúsztatások vannak, amik nem koncepcionálisak, simán felül lehet emelkedni rajtuk, annyi ellentmondás van a többi feldolgozásban is, meg minden ilyen képregény-univerzumban, hiszen ezeket nem úgy találták ki, mint Középföldét. Tolkien komolyan dolgozott az egész világ kidolgozásán, a képregényeknél viszont sok esetben ad-hoc jelleggel alakul a háttér. de mégis vannak bizonyos alapok, amik nélkül már nem ugyanaz a világ. na hát a First Class és a Logan-előtörténet ebbe piszkít bele.

hebab 2011.06.05. 23:05:07

@A nép fia: én sem láttam a filmben, de a stáblistán szerepelt, mint tanácsadó vagy valami ilyesmi.

A nép fia 2011.06.05. 23:07:46

@Thresher: Hol láttad Rebeca Romjint?!?!?!

A nép fia 2011.06.05. 23:10:43

@hebab: Tolkien egyedül írta a GYU-t, az X-MEN-t viszont tucatnyian az elmúlt évtizedben. Lee csak kitalálta, de mások vitték tovább és fejlesztették "tökélyre". Magában a képregényben is hemzsegnek az ellentmondások, a rajzfilmekről meg ne is beszéljünk. :-)

hebab 2011.06.05. 23:14:39

@A nép fia: én nem ezt írtam? ezért lehet a kisebb ellentmondásokon átsiklani. de mondjuk egy olyan horderejűn, hogy Sabretooth és Wolverine testvérek, vagy hogy Xavier és Magneto barátsága nem évtizedes, vagy hogy Magneto milyen, azon nem.

A nép fia 2011.06.05. 23:20:31

@hebab: Szerintem lesz még itt Second Class, és abban újra változnak a viszonyok. Láttad, békében váltak el, de ki tudja, miért lesznek társak újra... :-)

hebab 2011.06.05. 23:26:19

@A nép fia: hát, az könnyen lehet. :)
meg állítólag lesz majd Magneto előtörténet önmagában is.

A nép fia 2011.06.05. 23:30:44

@hebab: De arra mi szükség? Láttunk már mindent belőle: a haláltábort, meg azt is, hogy egyszemélyes Rambóként irtotta a nácikat, aztán pedig Xavier segítségével képes volt jobban kihasználni az erejét. Mit mesélnének még el róla? Max. azt tudnám elképzelni, hogy a köv. filmben egy antihős lenne a főhős, Magneto. A maga szemszögéből pozitív hős, sőt, a képregények vége felé az utópisztikus világával egészen szimpatikus lett.

Thresher 2011.06.05. 23:58:10

@A nép fia: Mi van, nem ugyanazt a verziót néztük???

Eric ágyában, vagy 3 másodpercre azzá változott...

Thresher 2011.06.06. 00:00:52

@Thresher: jó1van, nem én néztem félre:

mydifferenttake.wordpress.com/2011/06/02/x-men-first-class-may-contain-spoilers/

"...at one point you see a child Storm and Cyclops, when Mystique (Jennifer Lawrence) makes herself look older its Rebecca Romijn-Stamos"

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.06. 09:04:39

@hebab: aki otthon van az x univerzumban, az tudja, hogy maga az x és marvel és képregényes univerzumok tele vannak ellentmondással. :D

Egyébként az új x nem reboot, előzményfilm.
Batman begins az reboot.

Ez a film nem újrameséli az első részt, hanem annak ad előzményt.

Nyomek 2011.06.06. 09:44:12

Lehet, hogy már valaki írta, de az nem ellentmondás, hogy:

*SPOILER INDUL*

A ruszkiktól kapta Kevin Bacon a védősisakot, ugyanakkor Frost a ruszki tábornokot szivatja meg álszex-szel (ami egyébként a legviccesebb jelenet a filmben szvsz). Pedig, ha ki tudtak fejleszteni egy ilyen sisakot, akkor alaposan kell ismerniük a telekinetus képességeket.
Egyébként hebab által leírtak is szemet szúrnak.

*SPOILER VÉGE*

bélszájú 2011.08.03. 19:36:38

nem olvastam végig minden egyes kommentet, szóval lehet már valaki felőtte, de egy kérdés: ez reboot? sehol máshol nem hallottam/olvastam, kivéve az sg.hu-n meg, te is akként kezeled - szerintem nem az, de lehet én voltam félreinformálva.

egyébként amiket mondasz azok rendben vannak - már értem ezt a blogod zömére, de ez a tenyérbemászó viccesfiú modor kurva idegesítő szvsz

filmről véleményem mellékesen: kulter.hu/2011/06/mutansok-kuba-felett/

bélszájú 2011.08.03. 19:43:45

jah másik (lehet fölös) kérdés: ti láttátok benne valahol a stanlee-cameot?
süti beállítások módosítása